گزینه جذاب پرسپولیس در نقل و انتقالات + عکس


گزینه جذاب پرسپولیس در نقل و انتقالات + عکس

باشگاه پرسپولیس در راستای پشتوانه‌سازی برای تیم فوتبال، به دنبال جذب دو بازیکن پیکان است. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، باشگاه پرسپولیس برای تقویت این تیم در فصل آینده اقدام به جذب علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی کرده و البته بازیکنان دیگری هم در لیست این باشگاه برای سرخپوش شدن قرار دارند. در همین رابطه باشگاه پرسپولیس علاوه بر...

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، باشگاه پرسپولیس برای تقویت این تیم در فصل آینده اقدام به جذب علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی کرده و البته بازیکنان دیگری هم در لیست این باشگاه برای سرخپوش شدن قرار دارند.

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس علاوه بر بازیکنان نامداری که در لیست جذب خود دارد، به دنبال جذب برخی از بازیکنان جوان کرده تا به نوعی برای پشتوانه‌سازی اقدام کند.

در همین خصوص باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب دو بازیکن جوان تیم پیکان است. امیر جعفری و عرفان شهریاری دو بازیکن جوان تیم پیکان هستند که باشگاه پرسپولیس مترصد دراختیار گرفتن آنهاست و در همین رابطه مذاکراتی هم صورت گرفته است. البته این بازیکنان، چون تحت قرارداد باشگاه پیکان هستند به همین دلیل باید دید که این باشگاه راضی به از دست دادن این دو بازیکن خواهد شد یا نه.

گزینه جذاب پرسپولیس در نقل و انتقالات + عکس

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس