با ادویه های لاغر کننده در طب سنتی آشنا شوید


آیا می‌دانید شما هم می‌توانید مثل افراد دیگر غذاهای موردعلاقه خود را بدون عذاب وجدان میل کنید و باز هم لاغر بمانید؟ شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چطور ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد بدون انجام هیچ کاری. در این مقاله قصد داریم این راز شگفت‌انگیز را برای شما توضیح دهیم. نگران نباشید نیاز نیست هیچ کار خاصی انجام دهید تنها کافی است با چند نمونه از...

آیا می‌دانید شما هم می‌توانید مثل افراد دیگر غذاهای موردعلاقه خود را بدون عذاب وجدان میل کنید و باز هم لاغر بمانید؟ شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چطور ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد بدون انجام هیچ کاری. در این مقاله قصد داریم این راز شگفت‌انگیز را برای شما توضیح دهیم. نگران نباشید نیاز نیست هیچ کار خاصی انجام دهید تنها کافی است با چند نمونه از ادویه های لاغر کننده در طب سنتی آشنا شوید و آن‌ها را به غذایتان اضافه کنید. پس برای آشنایی با این ادویه‌ها و خواصشان تا انتها همراه ما باشید.

با ادویه های لاغر کننده در طب سنتی آشنا شوید

ادویه های لاغر کننده در طب سنتی، چربی سوزانی عالی

معمولا افرادی که به‌تازگی قصد دارند به‌تناسب اندام برسند و رژیم بگیرند، از اینکه غذاهای رژیمی اغلب ساده و بی‌مزه هستند شکایت دارند. در واقع وقتی شما رژیم می‌گیرید باید از یک برنامه غذایی سالم و مخصوص خود پیروی کنید. شاید افراد بسیاری را دیده‌اید که در زمان رژیم فقط غذاهای آب پز و بدون مزه و رنگ می‌خورند؛ اما نگران نباشید سالماطور شما را از این کابوس نجات می‌دهد.

شما می‌توانید با استفاده از ادویه های لاغر کننده در طب سنتی، یک غذای رژیمی خوش‌ عطروطعم را برای خودتان تهیه کنید. شاید خوش طعم نبودن غذاهای رژیمی تنها دلیل تنفر شما از رژیم باشد ولی با سالماطور دیگر خبری از این نوع غذاها نیست. استفاده از ادویه‌های لاغری یکی از بهترین راه‌ها برای عطروطعم بخشیدن به غذای شما است بدون این که هیچ کالری اضافی به برنامه شما اضافه شود.

ادویه‌جات چگونه باعث لاغری ما می‌شوند؟

شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که این ادویه‌ها چگونه به لاغری ما کمک می‌کنند؟ برخی از ادویه‌ها به روش‌هایی که در زیر برای شما ذکر کرده‌ایم در مسیر لاغری به شما کمک می‌کنند. این نتایج کاملا علمی و اثبات شده‌اند.

1 - از طریق دفع سریع‌تر غذا و کمک به عدم جذب غذا

2 - از طریق کمک به افزایش فعالیت غده تیروئید و سوزاندن چربی‌ها

3 - از طریق واردکردن مواد حل‌کننده به بدن

آشنایی با تعدادی از چربی‌سوزترین ادویه‌ها

در این قسمت قصد داریم تا شما را با لیستی از ادویه‌های چربی‌سوز آشنا کنیم و خواصشان را برای شما توضیح دهیم.

با ادویه های لاغر کننده در طب سنتی آشنا شوید

زردچوبه

طی تحقیقاتی که توسط دانشگاه تافتس انجام شده، زردچوبه یکی از موثرترین ادویه های لاغر کننده در طب سنتی است که به بدن در چربی‌سوزی بیشتر کمک می‌کند. درواقع زردچوبه یکی از ادویه‌های گرمابخش محسوب می‌شود. یعنی گرمای بدن را افزایش می‌دهد و باعث افزایش سوخت‌وساز بدن می‌شود. البته باید بگوییم که ترکیب زردچوبه و فلفل سیاه نیز یکی از موارد ضروری برای لاغری است که باید به آن دقت کنید.

فلفل سیاه

شاید با فلفل سیاه و خواص عالی آن در چربی‌سوزی آشنا باشید اما خواص این ادویه گران بها تنها به همین موضوع ختم نمی‌شود و به درمان گلودرد و سرماخوردگی نیز کمک می‌کند؟ پیپرین که ماده‌ای در فلفل سیاه است به افزایش متابولیسم بدن کمک می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود که در زمان ورزش یا فعالیت‌های روزانه، شما کالری بیشتری بسوزانید و روند لاغری شما سریع‌تر پیش برود.

دارچین

دارچین یکی از ادویه‌هایی است که طبع گرمی دارد و بیشتر برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند مناسب است. طبع گرم دارچین، سردی غذا را از بین می‌برد و به همین جهت یکی از ادویه‌های پرکاربرد محسوب می‌شود. کمک به لاغری از طریق کاهش قند خون یکی از مهم‌ترین خواص این ادویه است که نه‌تنها به افراد دیابتی بلکه به همگان کمک می‌کند.

با مصرف دارچین، قند خون کاهش می‌یابد. کاهش قند خون سبب پایین آمدن سطح انسولین می‌شود و از این طریق مازاد قند دیگر در کبد ذخیره نمی‌شود. در اصل دارچین یکی از اصلی‌ترین ادویه های لاغر کننده در طب سنتی است که استفاده از آن را به‌شدت به شما توصیه می‌کنیم. همچنین بهتر است بدانید ما در سالماطور مرغوب‌ترین دارچین را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

پودر پاپریکا ایرانی

پودر پاپریکا ایرانی از فلفل‌های خشک شده تهیه می‌شود که به شما در راه سخت لاغری کمک می‌کند و شما می‌توانید به‌راحتی آن را به غذاهای رژیمی خود بیفزایید. پودر پاپریکا در سه نوع تهیهو به بازار عرضه می‌شود و شما می‌توانید باتوجه‌به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

پودر پاپریکا ایرانی شیرین که طعمی دودی نیز دارد؛ بسیار مناسب برای چاشنی گوشت، تخم‌مرغ و سالاد سیب‌زمینی به شمار می‌آید.

پودر پاپریکا داغ با ارائه یک طعم تندترهمچون فلفل به شما در کاهش وزن کمک می‌کند؛ مناسب برایپخت خورش‌های مختلف.

طعم شیرین و دودی پاپریکا را می‌توانید به برنج، عدس و لوبیا اضافه کنید و از عطروطعم بی‌نظیر غذای رژیمی خود لذت ببرید.

شما همچنین می‌توانید به‌راحتی پودر پاپریکا ساده را روی غذاهای رژیمی خود همچون تخم‌مرغ، سیب‌زمینی آب پز، سبزیجات و ... بریزید و هرگز نگران کالری اضافی نباشید.

با ادویه های لاغر کننده در طب سنتی آشنا شوید

ادویه سیب زمینی تنوری

این ادویه را نمی‌توانیم جزو ادویه‌ های لاغر کننده در طب سنتی به شمار بیاوریم؛ اما این ادویه هم می‌تواند در مسیر لاغری همراه شما باشد. همان‌طور که می‌دانید استفاده از سیب‌زمینی به شیوه‌های مختلف مخصوصا به‌صورت پوره عضوی جدانشدنی از رژیم‌های لاغری است. خوردن مکرر پوره سیب‌زمینی بدون هیچ عطر و طعمی، پس از مدتی شاید طاقت‌فرسا به نظر برسد؛ اما نگران نباشید ما در سالماطور ادویه‌ای برای شما ارائه کرده‌ایم که این حس ناخوش آیند را از شما دور می‌کند. استفاده از ادویه سیب زمینی تنوری در زمان تهیه و میل پوره سیب‌زمینی، شما را شگفت‌زده می‌کند. کافی است امتحان کنید.

ترکیب شیر و زردچوبه راهی برای لاغری

استفاده از ادویه های لاغر کننده در طب سنتی به شیوه‌های مختلفی امکان‌پذیر است که یکی از این راه‌ها استفاده از این ادویه‌ها در غذاست. به این صورت شما روزانه از خواص این ادویه‌جات بهره‌مند می‌شوید. البته راه‌های دیگری نیز وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید از ترکیب شیر و زردچوبه استفاده کنید. این ترکیب علاوه بر اینکه از بروز التهابات در بدن شما جلوگیری می‌کند، سیستم ایمنی شما را تقویت می‌کند و به چربی‌سوزی و کاهش وزن شما نیز کمک می‌کند.

کافی است یک قاشق زردچوبه را در یک لیوان شیر گرم حل کنید و آن را نوش جان کنید.

معجونی برای لاغری سریع شکم

اکثر افراد به دنبال راهی برای لاغری سریع شکم هستند و به همین خاطر پیوسته به دنبال معجونی برای لاغری شکم یا تمرینات موثر در این زمینه می‌باشند. بهتر است بدانید ادویه‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم در لاغری تاثیر به سزایی دارند ولی نمی‌توانیم آن‌ها را معجون لاغری شکم بنامیم. در اصل هیچ‌گونه معجونی تحت این عنوان وجود ندارد و تنها راه لاغر شدن داشتن یک رژیم غذایی مناسب در کنار ورزش است.

ادویه های مرغوب لاغری را از کجا تهیه کنم؟

در این مقاله سعی کردیم شما را با تعدادی از ادویه‌های لاغری و شیوه عملکرد آن‌ها آشنا کنیم. درصورتی‌که شما هم قصد لاغری دارید ولی نگران غذاهای بی‌رنگ‌وبو هستید، کافی است به وب‌سایت ما مراجعه کنید و از ادویه های لاغر کننده در طب سنتی که ما برای شما عرضه کرده‌ایم دیدن کنید. قیمت انواع ادویه در سایت سالماطور برای شما قرار گرفته است. کافی است پس از دیدن از آن‌ها، یکی را انتخاب کنید تا مرغوب‌ترین ادویه لاغری را در کمترین زمان درب خانه تحویل بگیرید.

برای مشاهده قیمت ادویه در فروشگاه اینترنتی سالماطور کافیه روی لینک زیر کلیک کنید:

https://salmator.com/product-category/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%af%d9%88%db%8c%d9%87-%d8%ac%d8%a7%d8%aa/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه