قدرت‌نمایی فورد موستانگ سوپرشارژردار در اتوبان‌های آلمان


قدرت‌نمایی فورد موستانگ سوپرشارژردار در اتوبان‌های آلمان

این فورد موستانگ GT S550 سوپرشارژردار که می‌بینید در اتوبان‌های آلمان کاملاً احساس راحتی می‌کند. برای تست عملکرد این خودروی عضلانی، کانال یوتیوب AutoTopNL پشت فرمان موستانگ زرد رنگ نشسته و به دل جاده زده است. نسل S550 موستانگ GT در حالت استاندارد از پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت قابل‌احترام 435 … The post قدرت‌نمایی فورد موستانگ...

این فورد موستانگ GT S550 سوپرشارژردار که می‌بینید در اتوبان‌های آلمان کاملاً احساس راحتی می‌کند. برای تست عملکرد این خودروی عضلانی، کانال یوتیوب AutoTopNL پشت فرمان موستانگ زرد رنگ نشسته و به دل جاده زده است.

قدرت‌نمایی فورد موستانگ سوپرشارژردار در اتوبان‌های آلمان

نسل S550 موستانگ GT در حالت استاندارد از پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت قابل‌احترام ۴۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۴۲ نیوتون متری استفاده می‌کند. البته بسیاری از مالکان موستانگ به این رقم‌ها قانع نیستند و تیونرهای زیادی برای ارتقای این خودرو وجود دارند. این موستانگ GT زرد رنگ از سوپرشارژر راش استفاده می‌کند و قدرت پیشرانه کایوت را به ۷۵۰ اسب بخار می‌رساند.

خودروی موردبحث در اتوبان به عنوان یک موشک عمل می‌کند، عملکردی که معمولاً از سدان های اسپرت و پرفورمنس آلمانی انتظار می‌رود. با وجود گیربکس ۶ سرعته دستی، موستانگ موردبحث می‌تواند به سرعت‌های بالا همچون ۲۶۰ کیلومتر در ساعت دست یابد. این سرعت در دنده ۵ به دست می‌آید و دنده ۶ نیز به عنوان اوردرایور عمل می‌کند و روی پرفورمنس تأثیری ندارد. قدرت زیاد به معنی راحتی موستانگ در رسیدن به سرعت‌های بالا خواهد بود اما محدود کننده سرعت باعث می‌شود سقف سرعت این خودرو به ۲۶۰ کیلومتر در ساعت محدود باشد.

قدرت‌نمایی فورد موستانگ سوپرشارژردار در اتوبان‌های آلمان

موستانگ S550 تقریباً به پایان راه خود می‌رسد و قبلاً تیزرهای نسل جدید S650 رؤیت شده‌اند. نسل فعلی به عنوان یک خودروی روزمره و تواناتر مطرح بود. S550 در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و از سیستم تعلیق عقب مستقل، پیشرانه ۴ سیلندر توربوی پایه و عرضه در بازارهای جهانی سود برد.

قدرت‌نمایی فورد موستانگ سوپرشارژردار در اتوبان‌های آلمان

موستانگ قبل از نسل فعلی نمادی برای خودروی محدود به آمریکا بود. زمانی که شاهد عرضه آن در بازارهای جهانی شدیم موستانگ عنوان پرفروش‌ترین خودروی اسپرت دنیا را به دست آورد. قرار است نسل جدید S650 در سال ۲۰۲۳ به عنوان مدل ۲۰۲۴ معرفی شود و امیدواریم به‌صورت جهانی در دسترس باشد. به نظر شما اگر این موستانگ GT سوپرشارژردار محدود کننده سرعت نداشت تا کجا می‌توانست شتاب بگیرد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»