بسته پیشنهادی خرداد ماه ویژه طرح ملی شنبه‌های کتاب


بسته پیشنهادی خرداد ماه ویژه طرح ملی شنبه‌های کتاب

ستاد فهما به منظور بهره‌مندی بهتر از مناسبت‌های خرداد ماه، بسته پیشنهادی را برای شنبه‌های کتاب بچه‌های مسجد ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با توجه به مناسبت های واقع شده در خرداد ماه 1401 و لزوم بهره گیری مناسب از این ایام، ستاد فهما در راستای طرح ملی شنبه های کتاب مساجد، برای اعضای کانون ها و کتابخانه های مساجد کشور، کتاب های پیشنهادی ذیل را معرفی می کند:

1- ایران شهر: نوشته محمد حسن شهسواری ، انتشارات شهرستان ادب ، موضوع : خرمشهر ، ویژه حماسه آزاد سازی خرمشهر

این کتاب یک رمان چند جلدی است که به روایت شهر خرمشهر از روزهای نخست جنگ تا سقوط می پردازد.

2- سه دیدار ، با مردی که از فراسوی باور ما می آمد: اثر نادر ابراهیمی ، انتشارات سوره مهر ، موضوع : امام خمینی ( رحمت الله علیه ) ویژه ایام ارتحال رهبر کبیر انقلاب.

این کتاب در 3 جلد است ( جلد اول : رجعت به ریشه ها – جلد دوم : در میانه میدان – جلد سوم : حرکت به اوج ، که هنوز منتشر نشده است ) گزارش سه نوبت دیدار نویسنده با رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران است.

3- به سپیدی یک رویا: نویسنده: فاطمه سلیمانی ازندریانی، انتشارات کتاب نیستان، موضوع: حضرت معصومه (سلام الله علیها)، ویژه ایام ولادت کریمه اهل بیت (علیهم السلام) و بزرگداشت دهه کرامت

این رمان در وهله نخست از داستانی بهره می برد که تا پیش از این کمتر پرداختی از آن صورت گرفته است . او در داستان خود فرازی از زندگی حضرت فاطمه معصومه ( سلام الله علیها ) را از دوره پس از هجرت امام رضا ( علیه السلام ) از مدینه به مرو روایت می کند که در پی آن ایشان به درخواست امام قدم در راه سفر از مدینه به مرو می گذارند و در نهایت نیز در اثر بیماری در شهر قم به رحمت خدا می روند.

4- پنج شنبه فیروزه ای: نوشته سارا عرفانی، انتشارات کتاب نیستان ، موضوع : امام رضا ( علیه السلام ) ، ویژه ایام ولادت امام رئوف و بزرگداشت دهه کرامت

این کتاب با موضوع زیارت و امام رضا ( علیه السلام ) به صورت رمان نوشته شده و ماجرایش درباره زیارت تعدادی دانشجو است که در قالب اردوی دانشجویی به زیارت امام رضا ( علیه السلام ) می روند.

بسته پیشنهادی خرداد ماه ویژه طرح ملی شنبه‌های کتاب

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟