تشریح جدول زمان بندی نمایش های دومین روز جشنواره ملی آئین های نمایشی رضوی در یاسوج


تشریح جدول زمان بندی نمایش های دومین روز جشنواره ملی آئین های نمایشی رضوی در یاسوج

علیبازی به جدول زمان بندی گروه های حاضر در جشنواره ملی آئین های نماشی در روز دوم اشاره کرد و گفت: گروه «چولی قزک» از تربت حیدریه ساعت 19 در پارک ساحلی یاسوج اجرا خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، بیژن علیبازی ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: به مناسبت گرامی داشت دهه کرامت، هرساله جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این جشنواره دو سال به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا برگزار نشد، گفت: با توجه شرایط فراهم شده بعد از بیماری کرونا، امسال هشتمین دوره جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی بعد از دو سال وقفه در یاسوج در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در هشتمین دوره جشنواره آئین های نمایشی رضوی پنج گروه از استان های خراسان رضوی، بندرعباس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند، افزود: این گروه ها شب گذشته نخستین اجراهای خود را در پارک ساحلی یاسوج و سالن روباز امام رضا (ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داشتند.

علیبازی ضمن تقدیر و تشکر از نهادها و سازمان های همکار در برگزاری این جشنواره به ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه فتح استان، در ادامه به جدول زمان بندی این گروه ها در روز دوم (17 خرداد ماه) اشاره کرد و ادامه داد: گروه «چولی قزک» از تربت حیدریه ساعت 19 در پارک ساحلی یاسوج اجرا خواهد داشت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گروه «نشون عاشقی» گناوه ساعت 20 در تالار روباز امام رضا(ع) و گروه «برگی از خورشید» میناب نیز در همین ساعت در پارک ساحلی نمایش خود را به مرحله اجرا می گذارند، ادامه داد: گروه «نچ نچک» از یاسوج ساعت 21 در تالار روباز امام رضا(ع) و گروه «نشون عاشقی» گناوه نیز همین ساعت در پارک ساحلی یاسوج اجرا خواهند داشت.

وی یادآور شد: گروه «زائر ضریح» از یاسوج ساعت 22 در تالار روباز امام رضا(ع) و گروه «نچ نچک» یاسوج نیز ساعت 22 در پارک ساحلی نمایش خود را به اجرا می گذارند.

علیبازی خاطرنشان کرد: گروه «چولی قزک» تربت حیدریه ساعت 23 در تالار روباز امام رضا(ع) و گروه «زائر ضریح» یاسوج نیز همین ساعت در پارک ساحلی اجرا خواهند داشت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایان بخش اجراهای روز دوم با گروه «برگی از خورشید» میناب خواهد بود که ساعت 24 در تالار روباز امام رضا(ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نمایش خود را اجرا می کند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)