کاهش 400 هزار تومانی حباب سکه امامی


کاهش 400 هزار تومانی حباب سکه امامی

بازار طلا و سکه بعد از ظهر امروز کاهش قیمت انواع را تجربه می‌کند، این در حالی است که همگام با این روند نزولی، حباب سکه امامی در مقایسه با صبح امروز با حدود 400 هزار تومان کاهش همراه بوده، به طوریکه دقایقی از معاملات حتی به کمتر از یک میلیون تومان رسید. اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ بعد از ظهر امروز، قیمت اونس جهانی با نرخ 1844 دلار و 33 سنت...

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ بعد از ظهر امروز، قیمت اونس جهانی با نرخ ۱۸۴۴ دلار و ۳۳ سنت ثبت شده است. در حالیکه بازار طلا و سکه صبح امروز به تاثیر از کاهش قیمت ها در بازار آزاد ارز کاهش قیمت را تجربه می‌کرد، اما افزایش امروز تا این لحظه از معاملات بر بازار طلا و سکه تاثیری نگذاشته است. در شرایطی موجود قیمت انواع سکه کاهش یافته، به طوریکه قیمت سکه امامی، نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با ۱۰۰، ۵۰ و ۹۰ هزار تومان کاهش همراه بوده. این در حالی است که سکه گرمی از ابتدای روز ۵۰ هزار تومان افزایش داشته است.

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه ۱۴ میلیون و ۸۳۷ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۵ میلیون و ۴۰ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی نزدیک به ۱۰۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، معادل ۸ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان کاهش ۵۰ هزار تومانی را تجربه می‌کند.

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز گذشته معادل ۵ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان، کاهش قیمتی نزدیک به ۹۰ هزار تومان داشته است.

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۵۰ دهزار تومان ثبت شده که نسبت به قیمت آن در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته برابر با ۳ میلیون تومان، ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت را ثبت کرده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۵۷ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۶۰۵ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۵۰ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۳۵۱ هزار تومان حباب دارد. این در حالی است که حباب سکه امامی در لحظات آغازین معاملات امروز یک میلیون و ۴۲۲ هزار تومان بود اما در ادامه معاملات این حباب کاهش یافت و حتی به کمتر از یک میلیون تومان هم رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد