یوونتوس عصبانی شد؛ نمی‌گذارم به بارسلونا بروی!


یوونتوس عصبانی شد؛ نمی‌گذارم به بارسلونا بروی!

یوونتوس قصد دارد به هر ترتیبی آنخل دی ماریا، ستاره باتجربه و آرژانتینی را جذب کند.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آنخل دی ماریا با پاری‌سن ژرمن تمام و جدایی او از این باشگاه فرانسوی قطعی شده است. در هفته‌های اخیر به نظر می‌رسید انتقال آنخل دی ماریا به یوونتوس قطعی شده باشد، اما ابراز تمایل باشگاه بارسلونا اوضاع را تغییر داده و احتمالا مقصد بعدی این بازیکن استادیوم نوکمپ خواهد بود. نشریه موندودیپورتیوو در گزارشی مدعی شد علی‌رغم اتفاقات روزهای اخیر، مدیران باشگاه یوونتوس می‌خواهند به هر قیمتی شده دی ماریا را جذب کنند و به همین دلیل پیشنهاد خود برای متقاعد کردن این بازیکن آرژانتینی را افزایش خواهد داد.

یوونتوس عصبانی شد؛ نمی‌گذارم به بارسلونا بروی!

در واقع مدیران یوونتوس در قرارداد جدید خود پاداش‌های احتمالی آنخل دی ماریا ‌را بهبود بخشیده‌اند تا او را راضی به حضور در تورین بکنند. مکس آلگری، سرمربی بیانکونری پس از جدایی پائولو دیبالا می‌خواهد به هر ترتیبی آنخل دی ماریا را در ترکیب تیمش در فصل آینده داشته باشد و از سران یوونتوس خواسته برای جذب این ستاره آرژانتینی تلاش بیشتری کنند.

البته خود آنخل دی ماریا بازی در اسپانیا و بازگشت به لالیگا را در اولویت قرار داده و علاقه این بازیکن به تجربه حضور در نوکمپ می‌تواند شرایط را به نفع بارسلونا تغییر دهد. چند روز آینده نقشی کلیدی در آینده ستاره آرژانتینی خواهد داشت و آنخل دی ماریا به‌زودی نام تیم بعدی خود را مشخص خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی