سلفی کیم کارداشیان با جراح زیبایی ایرانی اش


سلفی کیم کارداشیان با جراح زیبایی ایرانی اش

کیم کارداشیان عکسی همراه با جراح زیبایی ایرانی اش منتشر کرد. به گزارش اقتصاد آنلاین، کارداشیان زادهٔ لس آنجلس کالیفرنیا، دختر رابرت کارداشیان، وکیل مدافع و کریس جنر است. پدر کیم از سومین نسل ارمنی‌های آمریکایی و مادرش از تبار هلندی و اسکاتلندی است. پدرش بیشتر شهرتش را بخاطر وکیل مدافع شدن اونتال جیمز در طی یک ماجرای قتل بدست آورد، او در 30...

شهرت به خاطر لو رفتن فیلم خصوصی! عمل های زیبایی کیم کارداشیان تا کجا پیش رفته اند؟ جراح زیبایی ایرانی کیم کارداشیان

به گزارش اقتصاد آنلاین، کارداشیان زادهٔ لس آنجلس کالیفرنیا، دختر رابرت کارداشیان، وکیل مدافع و کریس جنر است. پدر کیم از سومین نسل ارمنی‌های آمریکایی و مادرش از تبار هلندی و اسکاتلندی است. پدرش بیشتر شهرتش را بخاطر وکیل مدافع شدن اونتال جیمز در طی یک ماجرای قتل بدست آورد، او در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۳ در گذشت.

مادر او در تاریخ ۱۹۸۹ از رابرت طلاق گرفت و در سال ۱۹۹۱ با بروس جنر ازدواج کرد. کارداشیان دو خواهر به نام‌های کورتنی کارداشیان و کلویی کارداشیان و یک برادر به نام رابرت کارداشیان دارد، همچنین او صاحب سه برادر ناتنی به نام‌های برت و برندون جنر و برودی جنر (که مجری تلویزیون نیز می‌باشد) می‌باشد، کیم کارداشیان سه خواهر نانتی به اسم‌های کیسی، کندال و کایلی جنر نیز دارد.

سلفی کیم کارداشیان با جراح زیبایی ایرانی اش

شهرت به خاطر لو رفتن فیلم خصوصی!

وی که متولد و بزرگ شدهٔ لس آنجلس، کالیفرنیا است، نخست به واسطه دوستی با پاریس هیلتون، و در سال ۲۰۰۷ پس از لو رفتن فیلم رابطه خصوصی اش با دوست پسر سابقش ری جی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بعدها در آن سال، وی و خانواده‌اش در مجموعهٔ واقع نمای پابه‌پای خانواده کارداشیان ظاهر شدند.

عمل های زیبایی کیم کارداشیان تا کجا پیش رفته اند؟

هیچ کس به طور قطع نمی داند که کیم کارداشیان چند بار برای جراحی های زیبایی وارد اتاق عمل شده است.وی بارها انجام عمل های زیبایی مانند جراحی زیبایی بینی ، لیپوساکشن یا قرار دادن کاشت سیلیکون در باسن خود را انکار کرده است.

به گفته خودش فقط کار فشیال و مراقبت های پوست و بوتاکس را انجام داده است. کیم کارداشیان پس از به دنیا آوردن دو فرزند اول خود اعتراف کرد که مجبور شده است طی یک سال و نیم پنج عمل جراحی ترمیمی انجام دهد. وی همچنین اعتراف کرد که بخاطر ترک های پوستی روی سینه هایش پس از شیردهی به نورث، دختر بزرگش، پوستش را لیزر کرده است.

جراح زیبایی ایرانی کیم کارداشیان

اخیرا عکسی از کیم کارداشیان و جراح پلاستیک ایرانی اش به اسم اشکان قوامی در فضای مجازی دست به دست می شود.

سلفی کیم کارداشیان با جراح زیبایی ایرانی اش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان