سعیدی خبر داد: سفر حسین المسلم به ایران و بررسی انتخاب خبرگان ورزشی در نشست هیات اجرایی


سعیدی خبر داد: سفر حسین المسلم به ایران و بررسی انتخاب خبرگان ورزشی در نشست هیات اجرایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیکاووس سعیدی در خصوص ارسال مجدد آیین‌نامه برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک به IOC، اظهارداشت: تلاش بر این است که تائیدیه آیین نامه را بگیریم در همین راستا ادله خود را برای IOC ارسال...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیکاووس سعیدی در خصوص ارسال مجدد آیین‌نامه برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک به IOC، اظهارداشت: تلاش بر این است که تائیدیه آیین نامه را بگیریم در همین راستا ادله خود را برای IOC ارسال کردیم و مناظر پاسخ از سوی آنها هستیم.

وی در خصوص جلسه آتی هیات اجرایی گفت: با توجه به تعطیلی روز یکشنبه در هفته جاری، نشست هیئت اجرایی یکشنبه آینده و در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود. در این نشست گزارش عملکرد فدراسیون توسط هادی ساعی ارایه می‌شود همچنین بررسی برنامه های پیش روی کمیته و مسائل جاری از دیگر موضوعات این نشست است.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص واریزی بودجه به فدراسیون‌ها گفت: با ۷ درصد واریزی اخیر به فدراسیون‌ها سقف کمک مصوب پرداختی را به 50 درصد رساندیم. پیش از این فدراسیون‌ها 43 درصد از بودجه خود را دریافت کرده بودند.

وی در خصوص کمک به فدراسیون فوتبال تصریح کرد: پرداختی ما به فدراسیون فوتبال مستمر نیست ولی در هیات اجرایی کمک‌های موردی به تیم امید مصوب شده است. این‌کمک‌ها در دو مرحله و هر مرحله 500 میلیون تومان انجام شد. اگر نیاز به کمک موردی دیگری به تیم فوتبال امید وجود داشته باشد، بسته به شرایط مالی ما و شرایط مربوطه کمک خواهیم کرد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره زمان دقیق انجام ثبت نام از کاندیداها برای انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: در نشست هیات اجرایی تاریخ دقیق ثبت‌نام مشخص می‌شود البته زمان 20 تیر مد نظر ما است.

سعیدی در پاسخ به این سوال که آیین نامه مربوط به انتخاب نخبگان ورزشی در چه مرحله‌ای قرار دارد، تاکید کرد: در نشست آتی هیات اجرایی طرح اولیه آیین‌نامه نخبگان قرائت می‌شود و سپس موارد مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: حسین المسلم و حیدر فرمان، دو‌ مسئول عالی رتبه شورای المپیک آسیا شنبه، 21 خرداد ماه به ایران سفر می‌کنند و دیدار با معاون اول رییس جمهور و مقامات عالی وزارت ورزش و بازدید از موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک و آکادمی ملی المپیک، نشست مطبوعاتی و دیدار با با اعضای هیئت اجرایی برنامه اصلی آنها در این سفر یک روزه خواهد بود.

سعیدی در خصوص نیازهای کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: برای حضور کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی مراحل اول مربوط به تهیه ارز طی شده و تا چند روز آینده ارز مورد نیاز خریداری می‌شود. قرارداد لباس کاروان انجام شده و خرید چمدان و کفش و ... نیز انجام می‌شود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک از سفر صالحی‌امیری به مجارستان خبر داد و گفت: این دیدار رسمی با توجه به دعوت رئیس کمیته المپیک مجارستان انجام می‌شود. رئیس کمیته المپیک مجارستان پیش از این به ایران سفر کرده بود. رئیس کمیته ملی المپیک ایران اواخر هفته آینده راهی می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته