پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی حادثه دلخراش متروپل


پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی حادثه دلخراش متروپل

دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی، حادثه دلخراش متروپل و درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی، حادثه دلخراش متروپل و درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان و درگذشت جمعی از هموطنان عزیز موجب تاثر و تاسف بسیار گردید و قلوب مردم ایران اسلامی را داغدار نمود.
یک ایران در سوگ نشست، اما از منظری دیگر، جلوه‌های دیدنی از مودت، همدلی و انسجام مردمی و بسیج امکانات نهادهای مختلف را برای رفع آلام و کمک رسانی شاهدیم که نشان از فرهنگ غنی و والای ایران اسلامی است.
این فاجعه بار دیگر زنگ خطر رعایت‌ نشدن استانداردها و ضرورت هوشیاری در برابر پیشگیری از حوادث تلخ و تاسف‌ بار دیگر را، به صدا درآورد. ضمن تقدیر از همه امدادگران و تلاشگران دولتی و مردمی، لازم است با همه قانون شکنان و متهمین این فاجعه برخوردی عبرت آموز صورت پذیرد.
اینجانب مصیبت درگذشت هموطنان عزیز آبادانی را محضر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدیده و مردم شریف خوزستان تسلیت عرض کرده و شفای عاجل مجروحان این حادثه را از خداوند متعال آرزومندم.

سعیدرضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است