مسافران مشهد - یزد با قطار فوق العاده به طبس اعزام شدند


مسافران مشهد - یزد با قطار فوق العاده به طبس اعزام شدند

معاون مسافری راه آهن گفت: قطار مسافری راه آهن مشهد به یزد دارای 348 مسافر بوده که مسافرانی که آسیب ندیده اند با قطار فوق العاده به طبس اعزام شدند.

آقای میر حسن موسوی گفت: این قطار ۳۴۸ مسافر داشته که بعد ازوقوع حادثه قطار امدادی به محل حادثه اعزام کرده ایم.

به گفته معاون مسافری راه آهن، از ایستگاه قطار طبس یک قطار فوق العاده به محل حادثه که ایستگاه بلاک عباس آباد است اعزام شده و مسافران این قطار را به ایستگاه طبس اعزام کرده و از آنجا با اتوبوس مسافران به یزد اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید

خروج قطار از ریل بر اثر برخورد با بیل مکانیکی

او می گوید: هم اکنون بلاک عباس آباد به ریزو مسدود است قطار نجات اعزام و کمیسیون عالی سوانح از تهران اعزام شده است. بر این اساس علت دقیق را بررسی و به زودی ریل آزاد می شود.

اعلام آمادگی رجا برای امدادرسانی به مسافران مشهد - یزد

آقای علیرضا علی سلیمانی گفت: هم‌اکنون قطار طبس شرکت رجا در نزدیکی محل حادثه بوده و این شرکت آماده همکاری با راه‌آهن در خصوص امدادرسانی به مسافران قطار حادثه دیده است و جابه‌جایی مسافران آغاز شده است.

به گفته معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا به منظور امداد رسانی و جابه‌جایی مسافران حادثه دیده، با هماهنگی راه‌آهن قطار طبس را به محل حادثه اعزام کرده تا مسافران را به ایستگاه طبس منتقل کند.

صبح امروز ۵ واگن از ۷ واگن قطار مشهد به یزد در اثر برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شده که بر اثر آن ۱۳ نفر فوت، ۵۰ نفر مصدوم و ۵ مفقوده شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول