حداد عادل: جناح‌های سیاسی به پاکی دعایی معتقدند


حداد عادل: جناح‌های سیاسی به پاکی دعایی معتقدند

غلامعلی حداد عادل رییس اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: آقای دعایی انسانی صادق بود و در این 43 سال پس از انقلاب هیچکس در پاکی اخلاقی و درستی مالی او تردید نکرد.

حداد عادل: جناح‌های سیاسی به پاکی دعایی معتقدند

حداد عادل در مراسم تشییع مرحوم حجت الاسلام سید محمود دعایی به ایران اکونومیست گفت: مرحوم دعایی چیزی را برای خودش نمی خواست و این واقعیتی بود که همه جناح های سیاسی به آن اعتقاد داشتند. یعنی فراتر از تعلق آقای دعایی به این جناح یا آن جناح، همه به پاکی، پاکدستی، صداقت و نیت پاک و درستی و خدمتگزاری وی باور داشتند.

کرباسچی: دعایی برای انقلابی و غیرانقلابی جاذبه داشت

غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران هم به ایران اکونومیست گفت: همه کسانی که در ایران هستند با هر سلیقه سیاسی به شخصیت آقای دعایی احترام می‌گذارند. آقای دعایی کسی است که از قبل انقلاب مردم با صدا و فریادهای او در رادیو علیه رژیم گذشته آشنا بودند.

شهردار اسبق تهران افزود: ویژگی‌ها و اخلاقیات ایشان به‌گونه‌ای بود که بیش از این که دافعه داشته باشد، جاذبه داشت. وی سعی می‌کرد برای هرکسی؛ چه چپ، چه راست، چه انقلابی و چه غیرانقلابی جاذبه داشته باشد.

او گفت: این جاذبه، عمومی بود و شما تجلی آن را در همین مراسم شاهد هستید. قبل از این مراسم و زمانی هم که آقای دعایی در قید حیات بود، هر وقت بحث یا صحبتی از وی به میان می آمد، مورد استقبال همه قرار می‌گرفت.

حجت الاسلام دعایی، سرپرست موسسه اطلاعات و نماینده شش دوره مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه (۱۵ خرداد) در سن ۸۱ سالگی به دیار باقی شتافت. وی در سال ۱۳۹۳ نشان افتخار جهادگر عرصه فرهنگ و هنر را کسب کرد. مراسم تشییع مرحوم دعایی روز گذشته (سه شنبه) در موسسه اطلاعات برگزار شد و پس از اقامه نماز میت توسط حجت الاسلام سید حسن خمینی در حرم مطهر امام (ره) به خاک سپرده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!