خروج قطار مشهد به یزد از ریل/ 10 فوتی +علت حادثه


خروج قطار مشهد به یزد از ریل/ 10 فوتی +علت حادثه

تاکنون فوت 10 نفر در حادثه خروج قطار مسافربری از ریل در محور طبس - یزد توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه گزارش شده است.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ساعت 5:30 دقیقه بامداد امروز چهارشنبه هجدهم خرداد ماه قطار مسافربری در کیلومتر 85 طبس به یزد (ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد.

میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت سانحه قطار مسافری مشهد ـ یزد که بامداد امروز رخ داد اظهار داشت: بر اساس اطلاعات اولیه از محل، حدود ساعت 05:30 صبح امروز هنگام عبور قطار مسافری مشهد ـ یزد در بلاک عباس‌آباد ـ ریزو در منطقه طبس 5 واگن مسافری از خط خارج شد که به دلیل برخورد با بیل مکانیکی در محل این اتفاق رخ داد.

وی توضیح داد: طبق اطلاعات ما این بیل مکانیکی در کنار خط بوده است که بیل آن به لکوموتیو و واگن‌های مسافری برخورد می‌کند و 5 واگن از خط خارج می‌شوند.

معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه این قطار 348 نفر مسافر داشته است گفت: طبق اعلام سازمان اورژانس 10 نفر از مسافران این حادثه متأسفانه جان باخته‌اند و حدود 12 نفر مصدوم داریم.

موسوی تأکید کرد: در حال حاضر از ایستگاه راه‌آهن طبس قطار فوق‌العاده به محل وقوع حادثه اعزام شده است تا مسافران را به ایستگاه راه‌آهن طبس منتقل کند و از آنجا با اتوبوس مسافران جابه‌جا می‌شوند.

وی افزود: کمیسیون عالی سوانح به محض دریافت اطلاعات اولیه به محل حادثه اعزام شده است.

معاون مسافری راه‌آهن اضافه کرد:‌علت بروز این حادثه از سوی کمیسیون عالی سوانح مشخص خواهد شد و دلیل اصلی وقوع این حادثه پس از بررسی‌های کمیسیون اعلام می‌شود.

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر این خط ریلی کماکان مسدود است گفت:‌ نیروهای امدادی و قطار نجات به محل حادثه اعزام شد‌ه‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید