حضور کمیسیون‌ سوانح راه‌آهن در محل حادثه قطار مشهد-یزد/ خط کماکان مسدود است


 حضور کمیسیون‌ سوانح راه‌آهن در محل حادثه قطار مشهد-یزد/ خط کماکان مسدود است

حوادث رکنا: معاون مسافری راه‌آهن با اشاره به حضور کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن در محل حادثه قطار مشهد-یزد گفت: مسافران قطار حادثه دیده که با قطار فوق‌العاده اعزامی به سمت ایستگاه راه‌آهن طبس اعزام شدند، تا دقایقی دیگر به ایستگاه راه‌آهن طبس می‌رسند و با اتوبوس به سمت یزد منتقل می‌شوند.

به گزارش رکنا، میرحسن موسوی اظهار داشت: مسافران قطار حادثه دیده مشهد - یزد که با قطار فوق‌العاده اعزامی به سمت ایستگاه راه‌آهن طبس اعزام شدند، تا دقایقی دیگر به ایستگاه راه‌آهن طبس می‌رسند و سپس با اتوبوس به سمت یزد منتقل خواهند شد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا بیل‌مکانیکی که عامل وقوع این حادثه بوده است، فاصله ایمنی از خط‌آهن نداشته است؟ گفت: هنوز مشخص نیست و علت دقیق پس از بررسی کمیسیون عالی سوانح مشخص خواهد شد.

خط مسدود است

معاون مسافری راه‌آهن در پاسخ به این سؤال که چرا مسافران قطار حادثه دیده با اتوبوس به سمت یزد اعزام می‌شوند؟ گفت: حادثه مذکور پس از ایستگاه راه‌آهن طبس به سمت یزد رخ داده است و در حال حاضر خط مسدود است بنابراین مسافران با اتوبوس به یزد منتقل خواهند شد.

موسوی یادآور شد: در حال حاضر اعضای کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن با حضور در محل سانحه خروج قطار مسافری، در حال بررسی علت دقیق سانحه هستند.

بنابراین گزارش بامداد امروز قطار مسافری مشهد-یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی، در بلاک عباس آباد- ریزو در محدوده اداره کل راه آهن شرق از خط خارج شد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !