اجرای پروژه های راهداری به ارزش 32 میلیارد تومان در شهرستان خوی.


 اجرای پروژه های راهداری به ارزش 32 میلیارد تومان در شهرستان خوی.

رکنا:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از درحال اجرا بودن پروژه های راهداری به ارزش 32 میلیارد تومان در شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار رکنا از ارومیه

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در جریان سفر مقام عالی استان به شهرستان خوی و حضور در جمع مردم بخش صفائیه این شهرستان گفت: این شهرستان ۳۸ کیلومتر بزرگراه، ۱۴۲ کیلومتر راه اصلی ، ۱۳۵ کیلومتر راه فرعی و ۷۸۵ راه روستایی را داراست که درصد برخورداری روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان خوی از راه آسفالت ۸۳ درصد بوده که پروژه های مختلفی تعریف شده است تا این درصد به متوسط ۸۹ و ۹۲ درصدی استانی و کشوری برسد.

وی با اشاره بع رفع مشکل پروژه های غیرفعال حوزه راهداری در شهرستان خوی طی چند روز گذشته، ادامه داد:

‎براین اساس پروژه لکه گیری و آسفالت محور خوی - چالدران درحال اجرا است.

به گفته این مقام مسئول بیش از ۱۰۷ میلیارد تومان پروژه از سال ۱۴۰۰ در شهرستان خوی تعریف شده بود و سال ۱۴۰۱ نیز عملیات آسفالت ۷۳ کیلومتر آسفالت راه روستایی برنامه ریزی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد: در بخش صفائیه عملیات لکه گیری محور صفاییه- خوی-چالدران به مبلغ ۳ میلیارد تومان درحال اجراست و پیشنهاد تمدید این اعتبار در شورای برنامه ریزی شهرستان مطرح خواهد شد تا لکه گیری محور ادامه یافته و نسبت به بهره برداری از پل ۲ دهانه ۱۹ محور قزل آغل با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی اقدام شود.

آرامون یادآور شد: آسفالت محور الند بطول ۱۰ کیلومتر و بهسازی و آسفالت محور روستایی قره آغاج مراحل اجرایی خود را سپری می‌کنند و نسبت به اخذ دو مجوز برگزاری مناقصه جهت بهسازی پل زرآباد نیز اقدام شده و یک پل ۴ متری با مشارکت سپاه درحال اجرا است که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403