افزایش تدریجی قیمت سکه


افزایش تدریجی قیمت سکه

بازار طلا و سکه در لحظات آغازین معاملات امروز افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می کند. این نوسانات قیمتی رشد 90 هزار تومانی سکه امامی را رقم زده. از سوی دیگر نیز حباب این سکه که روز گذشته با حدود 400 هزار تومان کاهش همراه بود، تا این لحظه صعود شدید قیمتی را ثبت نکرده است. اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ صبح امروز قیمت اونس جهانی با نرخ 1849 دلار و...

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ صبح امروز قیمت اونس جهانی با نرخ ۱۸۴۹ دلار و ۱۲ سنت ثبت شده است. در شرایط موجود بازار طلا و سکه به دنبال افزایش نرخ ارز در بازار، افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. به این ترتیب سکه امامی با ۹۰ هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه با ۲۰ هزار تومان افزایش روبرو بودند.

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه ۱۴ میلیون و ۹۲۳ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۴ میلیون و ۸۳۷ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی نزدیک به ۹۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، معادل ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش ۲۰ هزار تومانی را تجربه می‌کند.

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۵۲۰ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز گذشته معادل ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، افزایش قیمتی نزدیک به ۲۰ هزار تومان داشته است.

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۵۰ دهزار تومان ثبت شده که نسبت به قیمت آن در روز گذشته تغییر قیمتی را ثبت نکرده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۸۰ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۵۹۵ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۵۶ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۳۴۴ هزار تومان حباب دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد