افزایش قیمت دلار در صرافی ها


افزایش قیمت دلار در صرافی ها

صبح امروز دلار و یورو افزایش قیمت را در صرافی ها و صرافی ملی تجربه می کنند، به گونه ای که دلار با افزایش 400 تومانی وارد کانال 27 هزار تومان شده است. اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ در ادامه افزایش قیمت‌های روز گذشته ، صبح امروز بازار ارز روند روز گذشته را ادامه داد. در چنین شرایطی و پیرو ارائه قطعنامه علیه ایران به شورای حکام، دلار در صرافی‌ها و...

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ در ادامه افزایش قیمت‌های روز گذشته ، صبح امروز بازار ارز روند روز گذشته را ادامه داد. در چنین شرایطی و پیرو ارائه قطعنامه علیه ایران به شورای حکام، دلار در صرافی‌ها و در صرافی ملی به ترتیب با ۴۰۰ و ۱۰۰ تومان افزایش روبرو بوده. یورو نیز در لحظات آغازین معاملات، افزایشی در بازه ۵۰ تا ۸۰ تومان را داشته است.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۶ هزار و ۷۴۴ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۵۴ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۶ هزار و ۳۵۳ تومان برای خرید و ۲۶ هزار و ۶۴۰ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی نزدیک به ۴۰۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۵۰۵ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۳۳ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۵۱ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۷۲ تومان برای فروش بود که افزایش قیمتی در حدود ۵۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۶ هزار و ۶۱۲ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۳۴۷ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته، دلار در این صرافی ۲۶ هزار و ۵۰۴ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۲۴۱ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۱۰۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۷۰۵ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۱۹ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۶۲۲ برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۳۷ برای خرید افزایش قیمتی در حدود ۸۰ تومان را تجربه می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...