سلام هیتلری از طرف هواداران انگلیس؛ بازداشت شدند!


سلام هیتلری از طرف هواداران انگلیس؛ بازداشت شدند!

روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید چندین نفر از هولیگان‌های انگلیسی پیش از شروع دیدار تیم‌های ملی آلمان و انگلیس به دلیل نشان دادن سلام هیتلری بازداشت شده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، برای تماشای دیدار دیشب تیم‌های ملی آلمان و انگلیس که در آلیانز آرنای شهر مونیخ برگزار شد چیزی نزدیک به 5هزار هوادار انگلیسی به این شهر سفر کرده بودند. این در حالی است که بر اساس اعلام رسمی تنها 3466 هوادار انگلیسی بلیت حضور در این بازی را تهیه کرده بودند.

روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی با لحن عصبانی از رفتارهای به قول این روزنامه "ناشایست" گروهی از این هواداران انتقاد کرده و به نقل از پلیس آلمان می‌گوید تعدادی از آنها پیش از شروع مسابقه به دلیل نمایش سلام هیتلری بازداشت شده‌اند.

بیلد می‌گوید بر اساس اعلام پلیس مونیخ هشت هوادار انگلیس پیش از شروع مسابقه دستگیر شده‌اند.

در این گزارش یکی دیگر از اقدامات عجیب هوادارن انگلیسی روشن کردن مشعل منور داخل اتاق هتل بوده است. بر اساس گزارش بیلد ساعت 4 و نیم صبح گزارشی به نیروهای پلیس و آتش‌نشانی مونیخ می‌رسد مبنی بر اینکه در یکی از هتل‌های این شهر یک هوادار انگلیسی مشعل منور روشن کرده است. بیلد می‌گوید این حرکت می‌تواند تمام مهمانان یک هتل را با خطر مرگ روبرو کند و اصلا قابل پذیرش نیست.

سلام هیتلری از طرف هواداران انگلیس؛ بازداشت شدند!


*توییت آتش‌نشانی شهر مونیخ درباره حادثه روشن کردن مشعل در اتاق هتل توسط هواداران انگلیسی

بیلد می‌گوید بر اثر این اقدام هواداران انگلیسی تمام هتل پر از دود شده و آتش نشانی مجبور به تخلیه مهمان‌ها شده است. پلیس جنایی آلمان تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرده است.

بر اساس گزارش بیلد دو هوادار انگلیسی دیگر هم در میدان فراون‌پلاتز مونیخ به دلیل نشان دادن سلام هیتلری بازداشت شده‌اند.

روزنامه انگلیسی تایمز هم با انتشار خبر بیلد می‌گوید هوادارانی که برای تماشای بازی دیشب به مونیخ سفر کرده بودند از جمله بدنام‌ترین هولیگان‌های منطقه میلوال شهر لندن هستند که برای کنترل آنها چیزی در حدود 700 مامور پلیس انگلیسی به آلمان سفر کرده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر