500 هزار فرصت شغلی امسال در کشور ایجاد می شود


500 هزار فرصت شغلی امسال در کشور ایجاد می شود

سنندج- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: پیش بینی ما در زمینه ایجاد اشتغال در کشور برای سال جاری 500 هزار فرصت شغلی است که 15‌ هزار شغل سهم استان کردستان است.

به گزارش ایرنا، سید مرتضی بختیاری روز چهارشنبه در جشن خودکفایی سه هزار مددجوی کردستانی در سنندج اظهار داشت: استان هایی که تا پایان آذر جاری بتوانند سهم اعتبار اشتغال‌زایی خود را جذب کنند، ظرفیت آنان را افزایش خواهیم داد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای توسعه اشتغال، کارآفرینانی که برای ۲۰ مددجو اشتغالزایی کنند، تا سقف ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت خواهند کرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور یادآور شد: برای نخستین بار در دولت سیزدهم در ۱۷ فروردین جاری ۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه کمیته امداد و ۱۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه بهزیستی به حساب بانک‌های عامل واریز و پرداخت آن از اول خرداد آغاز شد.

وی در ادامه گفت: خلاقیت‌ها و ظرفیت‌های این استان بسیار بالا است اما تاکنون از این ظرفیت‌ها بهره چندانی برده نشده است که امیدمی رود با وجود ارتباط و هماهنگی بین مدیران استان از این پس این پتانسیل‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

بختیاری با بیان اینکه بانک‌های عامل استان در زمینه همکاری در پرداخت تسهیلات به مددجویان جزو برترین بانک های کشور هستند گفت: شواهد نیز نشان داده است که خوش حساب ترین مشتری های بانک ها همین مددجویان کمیته امداد هستند.

سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) روز چهارشنبه به منظور دیدار با مسوولان استان، شرکت در جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان و جلسه شواری اشتغال و زکات به کردستان سفر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود/ تصاویر