تراکتور و چاه جدید؛ 800هزاردلار برای مربی درجه2 ترکیه‌ای؟!


تراکتور و چاه جدید؛ 800هزاردلار برای مربی درجه2 ترکیه‌ای؟!

دلالان کارآزموده و زبردست، تراکتور را رها نمی‌کنند و مالک خصوصی این تیم نیز پس از چندصد میلیارد هزینه در تیم محبوب تبریزی، متوجه بازارگرمی آنها نشده است.

در حالیکه تصور می‌شد با افول شرایط مالی زنوزی مالک تراکتور، این تیم دست از ولخرجی سابق برداشته است، اما بار دیگر خبرهایی از ارقام نجومی و ارزی اطراف تیم تبریزی شنیده می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گویا دلالان کارآزموده و زبردست، تراکتور را رها نمی‌کنند و مالک خصوصی این تیم نیز پس از چندصد میلیارد هزینه در تیم محبوب تبریزی، متوجه بازارگرمی آنها نشده است. زنوزی گویا از خریدهای نجومی فصول گذشته و عدم نتیجه‌گیری با ستاره‌ها کهکشانی، درس عبرت نگرفته است.

تراکتور و چاه جدید؛ 800هزاردلار برای مربی درجه2 ترکیه‌ای؟!

ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه‌ای تراکتور، پس از پایان فصل بیست‌و‌یکم لیگ برتر با مدیران این باشگاه برای ادامه همکاری در فصل آینده به اختلاف مالی خورده است و همچنان مذاکرات دو طرف برای توافق نهایی ادامه دارد.

ساغلام که چند روز پیش ایران را ترک و برای گذراندن تعطیلات خود به ترکیه سفر کرده است، فصل آینده نیز با تراکتور قرارداد 650 هزار دلاری داشت، اما در آخرین مذاکره با مدیران این باشگاه خواستار دریافت حداقل 800 هزار دلار شده که این موضوع منجر به مخالفت مدیران باشگاه تبریزی شده است.

مذاکره ساغلام و مدیران تراکتور قرار است در دفتر این باشگاه در کشور ترکیه پیگیری شود تا دو طرف به توافق نهایی برسند و حتی شنیده می‌شود باشگاه تبریزی در آخرین پیشنهاد خود با پرداخت 700 هزار دلار نیز به این مربی موافقت کرده است، اما فعلاً دو طرف به توافق نهایی دست نیافتند. در همین راستا امروز مذاکرات نهایی در ترکیه و با حضور مدیران باشگاه تراکتور و وکیل ساغلام برگزار خواهد شد.

نکته مهم در اتفاقات اخیر باشگاه تراکتور این است که در ماجرای درخواست ساغلام برای بالا رفتن رقم قراردادش، باز هم ردپای چند واسطه دیده می‌شود. کسانی که در فصل‌های گذشته نیز تأثیرات فراوانی در قراردادهای فاجعه‌بار تراکتور داشته‌اند و این بار نیز به دنبال دخالت و افزایش رقم قرارداد سرمربی ترکیه‌ای این باشگاه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در