ورود صالحی امیری به اختلاف ملی پوشان و مرادی؛/ وزنه برداران به کمیته المپیک پناه بردند


ورود صالحی امیری به اختلاف ملی پوشان و مرادی؛/ وزنه برداران به کمیته المپیک پناه بردند

بعد از اعتصاب ملی پوشان وزنه برداری و ترک اردو، امروز کادرفنی برکنار شده و وزنه برداران با رییس کمیته ملی المپیک دیدار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر تیم ملی وزنه برداری، اوضاع عجیبی را تجربه کرده است. بعد از اعتصاب ملی پوشان به دلیل شرایط نامساعد اردو و نبود امکانات اولیه، فدراسیون تصمیم به برکناری سرمربی گرفت! اخیرا علی مرادی هم اعلام کرده بدون توجه به این اعتصاب قرار است برخی نفرات جوانتر به تیم ملی دعوت شوند و کادرفنی هم به طور کلی تغییر خواهد کرد.
حالا ملی پوشان وزنه برداری که در مقابل فدراسیون به در بسته خوردند، به کمیته ملی المپیک پناه بردند و با صالحی امیری دیدار کردند. در این نشست که محمدحسین برخواه سرمربی برکنار شده تیم ملی هم بود، رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: کمیته ملی المپیک حمایت از تمام رشته های ورزشی به خصوص رشته های مدال آور و المپیکی را بر خود وظیفه می داند و ما همیشه در کنار ملی پوشان این رشته بوده و خواهیم بود و آماده شنیدن صحبت های ملی پوشان هستیم.
در ادامه نشست محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری و ملی پوشان این رشته به مشکلات، کمبودها و موارد مورد نیاز برای برپایی اردوها و دسترسی به حداقل ها برای ملی پوشان المپیکی اشاره کردند و خواستار پیگیری هرچه سریعتر موضوع از سوی ریاست کمیته ملی المپیک شدند.

ورود صالحی امیری به اختلاف ملی پوشان و مرادی؛/ وزنه برداران به کمیته المپیک پناه بردند

در خاتمه صالحی امیری پس از استماع صحبت های ملی پوشان و کادرفنی وزنه برداری ضمن تاکید بر اهمیت رویداد های پیش رو چون بازیهای کشورهای اسلامی و رقابت های کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: به زودی نشست مشترکی با وزیر ورزش وجوانان و علی مرادی رئیس فدراسیون، پیرامون موارد مطرح شده و رفع هر چه سریع تر آن خواهیم داشت و نتیجه را به اطلاع شما می رسانیم.
در این نشست علیرضا یوسفی ریا، امیر حقوقی، مصطفی جوادی، محمد زارعی، علی داودی، علی هاشمی، رسول معتمدی از ملی پوشان رشته وزنه برداری حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زهرا داوودنژاد چگونه سلطان نوشابه شد؟ + بیوگرافی و تنها عکس همسر جذابش !