10 تا از بهترین بازیگر زن تحصیل کرده هالیوود!


10 تا از بهترین بازیگر زن تحصیل کرده هالیوود!

برای اینکه ستاره‌های سینما یا افراد مشهور باشید، به مدرک بالایی مانند کارشناسی ارشد، مدرک یا دکترا نیاز ندارید. اساساً در صنعت سرگرمی، آنچه شما نیاز دارید استعداد، اعتماد به نفس، انگیزه، اشتیاق و غیره است.

به نظر می‌رسد این افراد مشهور این ضرب المثل را ثابت می‌کنند که مغز و زیبایی اغلب در غیرمعمول‌ترین ترکیب‌ها با هم ترکیب می‌شوند.اکثر طرفداران سلبریتی بیشتر علاقه مندند که بدانند سبک زندگی ستاره ها، فعالیت ها و شایعات داغ بدون اطلاع از پیشینه تحصیلی آنها چیست. در کمال تعجب، برخی از سلبریتی های زن ، تحصیلات بالایی داشتند.

10. Brooke Shields

10 تا از بهترین بازیگر زن تحصیل کرده هالیوود!

بروک شیلدز در سن 54 سالگی هنوز جذاب و آزاردهنده به نظر می رسد. از بروک شیلدز به عنوان بازیگر جنجالی فیلم مرداب آبی یاد می شود که در آن زمان ۱۴ ساله بود. با عرض پوزش، ما قرار نیست در مورد موضوع بحث برانگیز بحث کنیم. این مدل و هنرپیشه قدیمی در سال 1987 مدرک لیسانس ادبیات فرانسه را در پرینستون گرفت و عنوان پایان نامه ارشد او این بود: "شروع: از معصومیت تا تجربه: سفر پیش از نوجوانی/نوجوانی در فیلم های لویی مال". ، پرتی بیبی و لاکومب لوسین."

9. Lucy Liu

10 تا از بهترین بازیگر زن تحصیل کرده هالیوود!

لوسی در 2 دسامبر 1968 در جکسون هایتس، کوئینز، نیویورک، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او برای بازی در نقش لینگ وو شرور و بد اخلاق در سریال تلویزیونی آلی مک‌بیل به خوبی شناخته شده است. او قبل از فارغ التحصیلی از دانشگاه میشیگان با مدرک لیسانس در زبان و فرهنگ چینی در دبیرستان Stuyvesant تحصیل کرد.

8. Gabrielle Union

10 تا از بهترین بازیگر زن تحصیل کرده هالیوود!

یونیون در سال 1972 در اوماها، نبراسکا متولد شد. نقش موفقیت‌آمیز او در فیلم Bring It در نقش داعش در سال 2000 بود. او اولین بازیگر یا هنرپیشه آفریقایی-آمریکایی بود که در سال 2001 در کمدی موقعیت پرطرفدار NBC ظاهر شد. در سال 1996 از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس (UCLA) فارغ التحصیل شد. او مدرک لیسانس خود را در رشته جامعه شناسی گرفت.

7. Rooney Mara

10 تا از بهترین بازیگر زن تحصیل کرده هالیوود!

رونی مارا بازیگر و بشردوست یکی دیگر از بهترین بازیگران زن هالیوود است. او در 17 آوریل 1985 در بدفورد، نیویورک به دنیا آمد. مارا در سال 2003 از دبیرستان فاکس لین بدفورد فارغ التحصیل شد و در مدرسه مسافرتی ثبت نام کرد و در طول چهار ماه برای تحصیل از اکوادور، بولیوی و پرو بازدید کرد. او سپس به مدت یک سال در دانشگاه جورج واشنگتن رفت و سپس به دانشگاه نیویورک رفت تا در رشته روانشناسی و غیرانتفاعی تحصیل کند.

6. Gemma Chan

10 تا از بهترین بازیگر زن تحصیل کرده هالیوود!

گاما چان در نقش Minn-Erva در فیلم ابرقهرمانی اکران شده جدید Captain Marvel 2019 ایفای نقش می کند. او بازیگر بریتانیایی است. در لندن متولد شد (1983) و در کنت بزرگ شد. ستاره ثروتمند دیوانه آسیایی ها در سال 2004 با مدرک حقوق از دانشگاه آکسفورد فارغ التحصیل شد و Allure گزارش می دهد که پس از فارغ التحصیلی به گاما چان زرق و برق دار پیشنهاد کار در یک شرکت حقوقی برجسته در لندن داده شد، اما آن را رد کرد تا حرفه بازیگری را دنبال کند.

5. Lisa Kudrow

10 تا از بهترین بازیگر زن تحصیل کرده هالیوود!

در برنامه تلویزیونی طولانی مدت F.R.I.E.N.D.S که بیشتر با نام فیبی شناخته می شود. این هنرپیشه آمریکایی در 30 ژوئیه 1963 در انسینو، کالیفرنیا به دنیا آمد. در دوران تصدی خود، در طول دوران حرفه ای خود، 10 نامزدی جایزه امی، 12 نامزدی انجمن بازیگران سینما و نامزدی جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است. او در سال 1998 برنده جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی شد. کودرو در مدرسه راهنمایی پورتولا در تارزانا، کالیفرنیا تحصیل کرد. او سپس از دبیرستان تافت در لس آنجلس فارغ التحصیل شد. پس از دبیرستان به کالج واسار رفت و در سال 1985 مدرک لیسانس خود را در رشته زیست شناسی گرفت.

4. Teri Hatcher

10 تا از بهترین بازیگر زن تحصیل کرده هالیوود!

تری لین هچر در 8 دسامبر 1964 در پالو آلتو، کالیفرنیا به دنیا آمد. شاید بیشتر برای بازی در نقش لوئیس لین در سریال تلویزیونی موفق The New Adventure Of Superman و در نقش سوزان مایر در Desperate Housewives شناخته شود. او مدرک ریاضی و مهندسی را از کالج De Anza در کوپرتینو گرفت. این بازیگر دختر یک فیزیکدان هسته ای و مهندس برق بود و شاید الهام بخش او باشد. او یکی از تحصیلکرده ترین بازیگران زن هالیوود در جهان است.

3. Emma Watson

10 تا از بهترین بازیگر زن تحصیل کرده هالیوود!

اما واتسون سومین بازیگر زن تحصیلکرده هالیوود است. این بازیگر زیبای انگلیسی در 15 آوریل 1990 در پاریس، فرانسه به دنیا آمد، اما در انگلستان بزرگ شد. واتسون بیشتر به خاطر ایفای نقش شخصیت هرمیون گرنجر، یکی از بهترین دوستان هری پاتر در مجموعه فیلم های «هری پاتر» شناخته می شود. در می 2017، واتسون اولین کسی بود که اولین جایزه فیلم و تلویزیون MTV را برای بهترین بازیگر مرد فیلم بدون جنسیت از آن خود کرد. علاوه بر زندگی پر زرق و برق، اما واتسون هنوز تعهد خود را به تحصیلات خود حفظ کرده است. او در دانشگاه براون و کالج ورسستر آکسفورد تحصیل کرد و تحصیلات خود را با مدرک لیسانس در رشته ادبیات انگلیسی به پایان رساند.

2. Natalie Portman

10 تا از بهترین بازیگر زن تحصیل کرده هالیوود!

پورتمن که در سال 1981 در اورشلیم متولد شد، دومین هنرپیشه زن هالیوود با تحصیلات است. بازیگر زن سه گانه پیش درآمد جنگ ستارگان که مترادف با شخصیت ملکه نابو است، ملکه پادم آمیدالا دارای تابعیت دوگانه اسرائیلی و آمریکایی بود. ناتالی پورتمن زمانی که از قبل مشهور شده بود به کالج رفت تا در کنار حرفه خود در سینما به دنبال علایق دیگری نیز باشد. پورتمن نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و جایزه گلدن گلوب را برای بازی در نقش یک رقصنده مرموز در درام عاشقانه Closer دریافت کرد. او از دانشگاه هاروارد با مدرک لیسانس فارغ التحصیل شد. در رشته روانشناسی در سال 2003. پورتمن در هاروارد دستیار پژوهشی آلن درشویتز بود. همچنین، او به عنوان مدعو در دوره آموزشی تروریسم و ​​مبارزه با تروریسم در دانشگاه کلمبیا بود.

1. Eva Longoria

10 تا از بهترین بازیگر زن تحصیل کرده هالیوود!

ستارگان سریال تلویزیونی محبوب Desperate Housewife در سال 1975 در تگزاس متولد شد. او را بیشتر با شخصیت گابریلا سولز می شناسند. این نمایش نامزدی گلدن گلوب را برای او به ارمغان آورد و در میان پردرآمدترین هنرمند مجری تلویزیون قرار گرفت. لونگوریا به جای زن خانه‌دار خسته‌ای که او به تصویر می‌کشد، قطعاً بیش از یک چهره زیباست. او در دانشگاه تگزاس A M - Kingsville تحصیل کرد، جایی که مدرک خود را در حرکت شناسی (مطالعه مکانیک حرکت بدن) گرفت. او تحصیلات خود را در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا ادامه داد و در آنجا مدرک کارشناسی ارشد خود را در مطالعات شیکانو گرفت. پایان نامه او به فقدان تنوع مناسب در مشاغل STEM تمایل داشت.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس