متولدین کدام ماه از لحاظ مالی خوش شانس ترند؟ + خوب تصمیم بگیرید


متولدین کدام ماه از لحاظ مالی خوش شانس ترند؟ + خوب تصمیم بگیرید

طبق پیش بینی منجمان متولدین پنج ماه فلکی از جمله خوش شانس ترین افراد در سال 2022 هستند.

مطمئنا با آمدن سال جدید تغییرات بهتر، امیدها، رویاها و انتظارات خاصی از زندگی خود دارید و یا امید آن را دارید که به آنها جامه عمل بپوشانید. در زیر با پنج برج فلکی که از نظر منجمان خوش شانس ترین ماه تولد سال جدید هستند آشنا خواهید شد.

خوش شانس ترین ماه تولد ۲۰۲۲

شاید بتوان گفت ملاک رسیدن به این اهداف ۹۰ درصد مواقع به سخت کوشی شما برای رسیدن اهداف و ۱۰ درصد باقیمانده آن را به شانس بستگی دارد و ظاهرا برخی از مردم به لطف برج فلکی که در آن متولد شده اند در سال ۲۰۲۲ شانس بیشتری با آنها همراه خواهد بود.

ولی این بدین معنی نیست که آنها دست از تلاش برای رسیدن به رویاهایشان بردارند، بلکه زمان خوبی است تا کاری که همیشه می خواستند شروع کنند را بالاخره آغاز کنند. متولدین برج های دیگر که در این گروه جا ندارند نیز نباید ناامید شوند چرا که استقامت و سخت کوشی شان آنها را پیروز میدان خواهد کرد، تنها باید کمی بیشتر در راه رسدین به اهدافشان تلاش کنند.

برج ثور (اردیبهشت)

سال ۲۰۲۲ ممکن است نقطه خاصی در زندگی یک اردیبهشتی باشد. اگر به دنبال گرفتن تصمیمات بزرگ در زندگی خود هستید، همانند تغییر شهر زندگی تان، ازدواج کردن و … امسال زمان خوبی برای این کار است. تا زمانی که شما از چند مانعی که ممکن است سر راه تان سبز شود گلایه نکنید، در جهت مثبتی در حرکت خواهید بود. سال ۲۰۲۲ راه روشنی در مقابل شما قرار می دهد که شما اعماق درونی خودتان را بهتر بشناسید. امسال بیشتر متوجه قدرت و قابلیت خودتان خواهید شد .

برج اسد (مرداد)

به عنوان یک متولد ماه مرداد شاید متوجه شده اید که بیشتر اوقات شانس با شما یار است. جذابیت و قدرت درونی تان به شما کمک می کند در هر چیزی که روی آن متمرکز شده اید، پیشرفت کنید. رفتار همیشه برنده شما که هیچگاه خود را از تب و تاب نمی اندازید، کلید اصلی شما در فائق آمدن از سختی هایتان در سال ۲۰۲۲ است. درحقیقت شکست و زمین زدن یک شیر (اسد) ساده نیست. با داشتن سلامتی که در کنار خود دارید و همچنین موقعیت های جذابی که در مسیرتان قرار می گیرد شما می توانید پیشرفت فوق العاده ای نیز در زندگی شخصی خود نیز داشته باشید.

برج سنبله (شهریور)

اگر سال ۲۰۱۹ سال سختی برایتان بود، پس خود را برای یک سال شادتر و آرامش بخش تر در سال ۲۰۲۲ آماده کنید. به عنوان یک شهریوری، سختکوشی اساس شخصیت شماست و چیزی است که در آن فوق العاده عمل می کنید ولی فراموش می کنید گاهی به خود استراحت بدهید. همه تلاش های سخت شما در سال گذشته در سال جدید به بار خواهد نشست. شما بیشتر از تلاش های سال گذشته خود بهرمند خواهید شد و آنقدر شانس خواهید داشت تا زمانی برای آرامش و راحتی خود در سال پیشرو به دست آورید.

برج قوس (آذر)

یکی دیگر از برج هایی که همانند برج اسد، آتش نشانه آنهاست، متولدین برج قوس یا آذرماهی ها هستند که بیشتر اوقات شانس با آنها همراه است. یک آذرماهی با داشتن روحیه آزاد طلبی خود در عشق و معنویات، به هیچ چیز اجازه نمی دهد که او را ناراحت کند. شما به عنوان شخصی ماجراجو می دانید چطور خودتان را از موقعیت های چالش برانگیز بیرون بکشید. تفکر خلاقانه و ابتکاری شما نیز اغلب راه حل هایی برای موقعیت های سخت پیدا می کند. شما از جمله کسانی هستید که اجازه نمی دهید بخش های بد یک چیز موجب ناامیدی و ناراحتی شما را فراهم کند و در عوض روی چیزهایی که به موفقیت تان کمک می کند، متمرکز می شوید.

برج جدی (دی)

زمین نشانه برج جدی است، شما می دانید چطور به مدت طولانی سخت کوشی خود را ادامه داده و استقامت به خرج دهید. در مقایسه با چند سال گذشته، آغاز دهه جدید فرصت های غیرقابل منتظره و دیده نشده ای برای شما خواهد داشت. با این وجود باید همچنان برای رسیدن به آنها کار و تلاش کنید ولی برخی از فرصت های جدید همانند سال گذشته برایتان چالش برانگیز نیست. احتمالا شما از قبل برای برخوردار شدن از آن فرصت ها، مهارت های لازم را داشته و می دانید چطور باید از آنها استفاده کنید.

منبع:اقتصاد آنلاین

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس