قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی 15 و 30 کیلویی بکردانه


قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی 15 و 30 کیلویی بکردانه

دستگاه های میوه خشک کن صنعتی یکی از پرکاربردترین انواع میوه خشک کن در بازار هستند. این دستگاه ها بسته به نیاز شما در ابعاد، اندازه ها و ظرفیت های متفاوتی به بازار عرضه می شوند.

دستگاه های میوه خشک کن صنعتی یکی از پرکاربردترین انواع میوه خشک کن در بازار هستند. این دستگاه ها بسته به نیاز شما در ابعاد، اندازه ها و ظرفیت های متفاوتی به بازار عرضه می شوند.

باتوجه به گنجایش، کیفیت جنس بدنه و تجهیزاتی که این دستگاه ها دارند، قیمت های متفاوتی برای آن ها در نظر گرفته شده است. در این مطلب بیشتر با عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه های میوه خشک کن صنعتی آشنا می شویم.

فروشگاه اینترنتی بکردانه یکی از فروشگاه های عرضه کننده تجهیزات صنعتی از جمله دستگاه های میوه خشک کن است که این تولیدات را در بالاترین استانداردها در اختیار متقاضیان قرار می دهد. این محصولات به صورت کاملا طبقه بندی شده در سایت قرار گرفته اند و مشتریان این امکان را دارند تا بسته به نیاز و بودجه خود هریک از آن ها را تهیه کنند.

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی 15 و 30 کیلویی بکردانه

میوه خشک کن

میوه خشک کن های صنعتی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع دستگاه میوه خشک کن در بازار ایران هستند که اغلب از آن ها برای تولید میوه خشک باکیفیت استفاده می شود. این دستگاه ها به شکل کابینی یا کابینتی در بازار وجود دارند. طبیعی است که هرچه تعداد این کابین ها افزایش پیدا کند، ظرفیت و گنجایش دستگاه برای خشک کردن میوه ها یا سبزیجات نیز بیشتر می شود.

این دستگاه ها بسته به ظرفیتی که دارند به روش های مختلفی می توانند انرژی موردنیاز خود را تامین کنند. مشعل های گازوئیلی یا المنت های برقی دو نمونه از مهم ترین و اصلی ترین منابع تامین انرژی برای این دستگاه ها هستند. از عمده دلایلی که باعث شده تا این دستگاه ها موردتوجه مشتریان قرار بگیرند عبارتند از: قیمت های مناسب، ابعاد استاندارد، اشغال کردن فضای کم، کاربری راحت و آسان و صرفه جویی در مصرف انرژی. در لیست قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی، می توان انواع میوه خشک کن 15 و 30 کیلویی را مشاهده کرد که هرکدام دارای ویژگی ها و مشخصات فنی مخصوصی هستند.

اطلاعاتی از قبیل ابعاد محصول، تعداد سینی موجود در دستگاه، ظرفیت و گنجایش آن، مدل محصول و در نهایت قیمت کالا براساس ویژگی ها و مشخصات، همگی به طور دقیق و کامل در اختیار مشتریان و علاقمندان قرار می گیرد. لیست قیمت این دستگاه ها در هر لحظه به روزرسانی می شود. در تعیین قیمت ها، سعی بر این بوده، هزینه ها کاملا متناسب با قابلیت ها و کیفیت دستگاه ها در نظر گرفته شود تا مشتریان بتوانند براساس نیاز و بودجه خود بهترین نوع میوه خشک کن صنعتی را تهیه کنند.

از آن جایی که لیست قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی 15 و 30 کیلویی در بکردانه که با نام ‌دستگاه میوه خشک کن بکردانه مدل D500 و ‌دستگاه میوه خشک کن بکردانه مدل D1000 در سایت وجود دارند و مخاطبان زیادی دارد، در بخش های آتی به مقایسه این دو دستگاه می پردازیم تا بتوانید به کمک این بررسی ها بهترین محصول را خریداری کنید.

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی 15 و 30 کیلویی بکردانه

مقایسه دستگاه میوه خشک کن صنعتی 15 و 30 کیلویی بکردانه

در این بخش به مقایسه دستگاه میوه خشک کن صنعتی 15 و 30 کیلویی در بکردانه می پردازیم و شما را با مشخصات این محصولات بیشتر آشنا می کنیم. مشخصات و ویژگی های ارائه شده به طور کلی برای مقایسه و بررسی این دو دستگاه ارائه می شوند:

میوه خشک کن صنعتی 15 کیلوگرمی در مقایسه با میوه خشک کن 30 کیلوگرمی ظرفیت و گنجایش کمتری دارد. با توجه به این امر می توان انتظار داشت تعداد سینی های در نظر گرفته شده برای آن نیز کمتر خواهد بود. همانطور که از نام این محصولات پیداست ظرفیت اسمی هرکدام به ترتیب 15 و 30 کیلوگرم است و هر فردی بسته به نیاز و کاربری خود می تواند هر یک از این دو محصول را تهیه کند. این دستگاه ها می توانند به دو صورت افقی یا عمودی به شما عرضه شوند. بسته به این افقی یا عمودی بودن، دستگاه ها ابعادی خواهند داشت که در هنگام خرید این ابعاد و اندازه ها در اختیار شما قرار می گیرند. جنس بدنه به کار رفته در این محصولات استیل است و این باعث شده است که این دستگاه ها بتوانند سالیان سال به شما خدمت کنند. انرژی مصرفی هر دو دستگاه ها از برق است و با ضمانت سلامت و کیفیت در اختیار مشتریان قرار می گیرند. هر دو دستگاه مجهز به فن خنک کننده، کنترل کننده زمان و دمای دیجیتال و بی صدا هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش دستگاه میوه خشک کن صنعتی می توانید به سایت بکردانه مراجعه کنید.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده اند و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج