قیمت سکه امامی 90 هزار تومان افزایش یافت


قیمت سکه امامی 90 هزار تومان افزایش یافت

بعد از ظهر دیروز در شرایطی که قیمت انواع سکه نسبت به روز قبل از آن، افزایش یافته بود اما در مقایسه با صبح تغییر قیمتی را ثبت نکرد. قیمت سکه امامی 90 هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه 20 هزار تومان افزایش یافت. نوشته قیمت سکه امامی 90 هزار تومان افزایش یافت...

به گزارش تجارت‌نیوز، بعد از ظهر دیروز قیمت اونس جهانی با نرخ ۱۸۴۵ دلار و ۹۳ سنت ثبت شد. هرچند نرخ ارز در بازار آزاد روند کاهشی در پیش گرفت اما بازار طلا و سکه افزایش قیمت را تجربه کرد. این در شرایطی بود که قیمت این فلز ارزنده نسبت به صبح تغییری نکرده بود.

به این ترتیب قیمت سکه امامی تا ۱۴ میلیون و ۹۲۵ هزارتومان بود. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۴ میلیون و ۸۳۷ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی نزدیک به ۹۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه با قیمت ٨ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان معامله می‌شد که نسبت به قیمت روز معاملاتی روز قبل از آن، معادل ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش ۲۰ هزار تومانی را تجربه کرد.

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۵۲۰ هزارتومان ثبت شد که در مقایسه با قیمت روز گذشته معادل ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، افزایش قیمتی نزدیک به ۲۰ هزار تومان داشت.

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۵۳ دهزار تومان قیمت خورد که نسبت به نرخ آن در روز گذشته ۳ هزار تومان افزایش داشت.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۸۶ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۶۰۱ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۵۸ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۳۴۷ هزار تومان حباب داشت.(اقتصادآنلاین)

آخرین اخبار نرخ سکه را در ضفحه قیمت سکه تجات‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا