چوب حراج به لوگو و اسم استقلال در آلانیای ترکیه/ تبلیغ مشاور املاک با استفاده ابزاری از پیشگسوتان و مدیران استقلال!


چوب حراج به لوگو و اسم استقلال در آلانیای ترکیه/ تبلیغ مشاور املاک با استفاده ابزاری از پیشگسوتان و مدیران استقلال!

رکنا ورزشی: برخی از مدیران و پیشکسوتان سابق باشگاه استقلال برای تبلیغ یک مشاوره املاک راهی آلانیای ترکیه شدند.

به گزارش رکنا، اتفاقات اخیر و مراسم بی سر و صدایی که برخی از پیشکسوتان و مدیران باشگاه استقلال در ترکیه برگزار کردند موجب شده تا برخی از این اتفاقات رسانه‌ای شده و رکنا از آن پرده‌برداری کند. در همین ارتباط گزارشی با قلم احسان هاشمی در اختیار رکنا قرار گرفته که در زیر می‌توانید این گزارش پرحاشیه را بخوانید:

۱.ناصر حجازی رفیق شفیق،اسطوره دوست داشتنی و مرد صریح الهجه‌ای بود که من در طول سال‌ها رفاقت با او فقط لذت بردم و آموختم.

از سفر به شهرستان‌ها تا دوبی اتریش و اسلواکی همراه ناصرخان بودم.یادم است یک روز که از رادیوتراپیِ بیمارستان لاله خارج شدیم، ناصرخان آن مصاحبه آتشین را در مورد عزت و شخصیت مردم علیه احمدی‌نژاد انجام داد و بحث یارانه‌ها را مطرح کرد.دلش حسابی از گرانی و تورم پر بود و می‌خواست که صدای مردمی باشد که فریادشان به جایی نمی‌رسید. چند روز بعد در مورد استقلال صحبت کردیم. در کلمه به کلمه صحبت‌های ناصر خان می‌شد عشق و علاقه او را به این تیم احساس کرد.

"عقاب از شهر کلاغ‌ها پرید"

این مهم‌ترین و آخرین تیتری بود که از ناصر خان روی جلد روزنامه پرطرفدار بردم...

این‌ها را گفتم تا بدانید که فارغ از هر رنگ و نامی ناصر حجازی رفیق، اسطوره و قهرمان داستان من بوده.

۲. می‌خواهم از شما یک سوال بپرسم.از شمایی که ادعای ارادت به اسطوره آبی‌ها را می‌کنی! شمایی که در جشن قهرمانی استقلال و هر جای دیگر خودت را به هر طریقی به او می‌چسبانی! اگر ناصرخان حجازی زنده بود آیا اجازه می‌داد که لوگوی باشگاه محبوب و عزیزش در کنار لوگوی یک مشاور املاکی و یا مزون لباس قرار بگیرد؟! آیا وِجه و کلاس ناصرخان در این حد بود که یک نفر برای تبلیغ بنگاه معاملات ملکی‌اش از پرچم و لوگوی استقلال و همچنین چند چهره آبی استفاده کند؟! آیا استقلال بزرگ آنقدر محتاج شده که پول چند پرس شام، چاپ بنر و آن بادکنک‌های آبی را نداشته باشد؟! اصلاً کدامیک از مدیران استقلال این اجازه را داده‌اند تا لوگوی باشگاه به ابزار تبلیغاتی یک مشاور املاکی، آن‌هم در آلانیای ترکیه تبدیل شود؟! اگر این مجوز از سوی مسئولان باشگاه بوده که مسلما او می‌بایستی در مورد این موضوع پاسخگوی هواداران و صاحبان اصلی استقلال باشد و اگر این بهره‌برداری بدون مجوز و رضایت باشگاه بوده از سردار آجرلو و مسئولان باشگاه استقلال انتظار می‌رود که جلوی هرگونه سوء استفاده از لوگوی استقلال را بگیرند و از طریق مراجع قضایی با خاطیان برخورد و در پایان نیز نتیجه‌اش را به هواداران اعلام کنند.

۳.تصور من این است که مسئولان باشگاه استقلال در جریان سوء استفاده از لوگو و برگزاری مراسم بدون مجوز نبوده‌اند وگرنه اجازه نمی‌دادند که از اعتبار و آبروی استقلال به این راحتی برای مشاوران املاک خرج شود. در مراسمی که همه کاره آن آتیلا بوده، هیچ مقام مسئول و یا هیچ یک از اعضای فعلی باشگاه استقلال حضور نداشته‌اند. به جز چند پیشکسوت مثل بهتاش فریبا، نوازی و فتح الله‌زاده که همراه سامان گوران به بهناز شفیعی و فریده شجاعی ملحق شده‌اند، هیچ چهره دیگری در این مراسم حضور نداشته است.

یک منبع موثق که نمی‌خواست نامش فاش شود در مورد این موضوع اطلاعات جالبی داشت:"همه امید این افراد این است که آجرلو راهی فدراسیون فوتبال شود! آنها که می‌دانند با حضور آجرلو در استقلال سمتی در این باشگاه نخواهند داشت، امیدوارند که سردار به فدراسیون برود تا جای پای آن‌ها در باشگاه باز شود! از همین الان به فکر پست‌های مختلف هستند و خودشان را پشت صندلی‌های باشگاه یا روی نیمکت آبی‌ها تصور می کنند! احتمالا این‌ها گمان می‌کنند که با استفاده از نام و اعتبار حجازی و پورحیدری می‌توانند حمایت مردم و هواداران را جلب کنند و به همین دلیل است که این چنین به هم نزدیک شده‌اند و چنین مراسم‌هایی را برگزار می‌کنند!"

*این گمانه‌زنی از سوی منابع ماست و قطعاً اگر دوستان توضیحی داشته باشند، آن را نیز منتشر خواهیم کرد.

۴.تا جایی که ذهنم یاری می‌کند، ناصرخان فقط یکبار کار تبلیغاتی انجام داد. با اصرار آتیلا و به واسطه دوستی او با یک شخص معلوم‌الحال، حجازی بزرگ راهی دبی شد و بدون اینکه کوچک‌ترین اشاره‌ای به اسم و لوگوی استقلال داشته باشد برای چند ثانیه‌ای جلوی دوربین این مشاور املاکی ایستاد. پس از مدت کوتاهی صدای طلبکاران و مشتریانی که سرمایه‌شان را از دست داده بودند بلند شد و از آنجا بود که ناصرخان فهمید وارد چه بازی اشتباهی شده است. یادم نمی‌رود که تا همان روزهای آخر هم ناصر خان تا چه حد نگران و پشیمان بود. او که همیشه حامی و پشتیبان مردم بود با اصرار اطرافیانش در کلیپ مجموعه‌ای حاضر شده بود که پول مردم را خورده بودند. شما فکر می‌کنید که اگر ناصرخان امروز در قید حیات بود کسی جرئت برگزاری چنین مراسمی را داشت؟!کسی می‌توانست از لوگوی استقلال و آبروی حجازی برای دیگران مایه بگذارد؟!قطعاً جواب من منفی است... چون اسطوره را به خوبی می‌شناسم.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!