برنامه‌های معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در چهارمحال و بختیاری


برنامه‌های معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - ایرنا -معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده صبح پنجشنبه همراه با آیت‌الله رئیسی و جمعی از اعضای هیات دولت وارد چهارمحال و بختیاری شد تا در قالب سفر استانی برنامه‌های این حوزه در استان را پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، انیسه خزعلی معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری قرار است پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهیدان، از فعالیت زنان سرپرست خانوار در یکی از شرکت‌های شهرک‌های صنعتی این استان بازدید کند.

خزعلی همچنین در ادامه دیداری با اقشار مختلف زنان خواهد داشت و بازدید از پارک علم و فناوری و کارگاه نمدمالی از دیگر برنامه‌های سفر کاری وی به شمار می‌رود.

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در شهرستان کوهرنگ نیز با اهالی یکی از روستاهای این شهرستان دیدار و گفت‌وگویی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین سفر استانی خود به همراه جمعی از اعضای هیات دولت از نزدیک به بررسی مسائل این استان می‌پردازد.

به گفته مسوولان استانی، برای سفر رییس‌جمهور به استان ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام در چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شده تا در این سفر برای طرح‌های بالای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی ردیف اعتباری در نظر گرفته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن