افزایش خروجی سد زاینده‌رود برای کشاورزان غرب اصفهان


افزایش خروجی سد زاینده‌رود برای کشاورزان غرب اصفهان

مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: زمانی که خروجی سد برای کشاورزان غرب افزایش پیدا کند، آبی به اصفهان نمی‌رسد زیرا به سد نکوآباد می‌رود و از آنجا توزیع خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : افزایش خروجی سد زاینده‌رود برای کشاورزان غرب اصفهان

فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: زمانی که خروجی سد برای کشاورزان غرب افزایش پیدا کند، آبی به اصفهان نمی‌رسد زیرا به سد نکوآباد می‌رود و از آنجا توزیع خواهد شد.

مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اعلام اینکه کشت شرق به اتمام رسید و ۵ نوبت سهم آب خود را دریافت کردند، اظهار داشت: آب برای کشاورزان غرب ۲ یا ۳ نوبت دیگر باز خواهد شد، اما میزان حجم آن در اختیار آب منطقه‌ای است.

وی خبر داد: زمانی که خروجی سد برای کشاورزان غرب افزایش پیدا کند، آبی به اصفهان نمی‌رسد زیرا به سد نکوآباد می‌رود و از آنجا توزیع خواهد شد.

زینلیان با یادآوری اینکه زمانی که دریچه‌های سد برای شرق باز می‌شد، کشاورزان غرب نیز در مسیر از آن بهره‌برداری می‌کردند توضیح داد: این مورد جزء میزان استفاده غرب استان در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در پایان یادآور شد: در تابستان مردم را به صرفه‌جویی در مصرف آب دعوت می‌کنیم تا تابستان بدون مشکلی را داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی