دست رد پلیس به رشوه 2 متخلف!


دست رد  پلیس به رشوه 2 متخلف!

دو نیروی پلیس کرمان به پیشنهاد رشوه دو متخلف دست رد زدند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روزنامه خراسان، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان از صحت عمل و رد رشوه 100 میلیون ریالی مامور وظیفه شناس یگان تکاوری «بم» خبر داد. سرهنگ شمس الدینی اظهار کرد: نیروی پلیس یگان تکاوری «بم» در ایست و بازرسی«تهرود» کامیونی را با 22 تن روغن قاچاق...

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روزنامه خراسان، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان از صحت عمل و رد رشوه ۱۰۰ میلیون ریالی مامور وظیفه شناس یگان تکاوری «بم» خبر داد. سرهنگ شمس الدینی اظهار کرد: نیروی پلیس یگان تکاوری «بم» در ایست و بازرسی«تهرود» کامیونی را با ۲۲ تن روغن قاچاق متوقف کرد.

وی افزود :متهم برای فرار از دست قانون، مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به عنوان رشوه به مامور یگان تکاوری پیشنهاد داد که مبلغ رشوه با عزت نفس و صحت عمل مامور پلیس رد شد و گزارش مربوط تنظیم و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این گزارش حاکی است ، سرهنگ خوشوقت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان هم گفت: افسر پلیس راهور استان در هنگام بازدید خودرویی در مرکز تعویض پلاک، به تخلف یک نفر از رانندگان برخورد که فرد متخلف برای چشم‌پوشی مامور اقدام به پیشنهاد مبلغ ۵۰ میلیون ریال وجه نقد را به عنوان رشوه کرد که با صحت عمل و عزت نفس مامور وظیفه شناس پلیس و دست رد به سینه این راننده متخلف، گزارشی تنظیم و پرونده آن تشکیل شد.

منبع: روزنامه خراسان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل