قدردانی از تاکسیران امانتدار کرمانشاهی


قدردانی از تاکسیران امانتدار کرمانشاهی

کرمانشاه یک میلیون نفر جمعیت دارد که تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری این کلانشهر حدود 10هزار دستگاه شامل تاکسی گردشی، خطی، اتوبوس و آژانس‌های تاکسی تلفنی است.


رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه در مراسمی از تاکسیران امانتدار کرمانشاهی که ۱۵۰میلیون ریال را به صاحبش بازگرداند، قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا؛ «امیرارسلان فرامرزی»، یکی از رانندگان مسئولیت پذیر و امانتدار ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه است که در حین خدمات رسانی به همشهریان مبلغ ۱۵۰میلیون ریال که در داخل تاکسی وی جامانده بود پس از تلاش فراوان بدون هیچگونه چشمداشتی به صاحبش بازگرداند.

«محمدمهدی احمدی» رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه روز پنجشنبه در مراسمی با قدردانی از تمامی رانندگان امانتدار تاکسی شهر کرمانشاه، گفت: لازمه فعالیت حمل و نقل درون شهری دارا بودن خصایصی چون اخلاق نیک و پسندیده است که امانتداری یکی از خصایص بارز آنها به شمار می رود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه رانندگان تاکسی شهر کرمانشاه این مهم را سرلوحه کار و تلاش خود قرار داده و به بهترین نحو به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر جمعیت دارد که تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری این کلانشهر حدود ۱۰هزار دستگاه شامل تاکسی گردشی، خطی، اتوبوس و آژانس‌های تاکسی تلفنی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی