آدم‌ربایی دختر جوان در تهرانپارس توسط پسرعمه‌ها


آدم‌ربایی دختر جوان در تهرانپارس توسط پسرعمه‌ها

2 مرد که با یکدیگر پسرعمه بودند با یک خودروی پراید اقدام به آدم‌ربایی یک دختر جوان در منطقه تهرانپارس کردند!

آفتاب‌‌نیوز :

خرداد ماه جاری، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی یک دختر جوان توسط سرنشینان یک خودرو در دستور کار "محمدرضا صاحب جمعی" بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی قرار گرفت.

در گام نخست تحقیقات این پرونده آدم‌ربایی، مشخص شد ۲ مرد که با یکدیگر پسرعمه بودند، با خودرو پراید، دختر جوانی را به عنوان مسافر در تهرانپارس سوار کردند و به حرکت خود ادامه دادند.

تحقیقات تکمیلی نشان داد دختر جوان در حالی که در صندلی جلو پراید نشسته بوده متوجه حرکات مشکوک مردی که در صندلی عقب قرار داشته شده و خواستار توقف خودرو می‌شود! اما در ادامه، راننده خودرو با بی‌توجهی به فریاد‌های این دختر جوان، به مسیرش ادامه داده که پس از چند دقیقه دختر جوان، با باز کردن در خودرو، خودش را از داخل کابین به خیابان پرتاب می‌کند و به شدت مجروح می‌شود.

چندی بعد، ماموران پلیس آگاهی که متهمان این پرونده را شناسایی کرده بودند، در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری آن‌ها شدند.

روند قضایی پرونده ادامه داشت تا اینکه سه‌شنبه ۱۷ خرداد ماه، راننده خودرو پراید برای تحقیقات تکمیلی به شعبه ششم دادسرای امور جنایی منتقل شد.

تحقیقات درباره این پرونده توسط محمدرضا صاحب‌جمعی؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی ادامه دارد و متهمان در اختیار کارآگاهان اداره پلیس آگاهی قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!