پیش‌بینی عجیب تیک توکر برزیلی؛ وینی گلزن فینال CL!


پیش‌بینی عجیب تیک توکر برزیلی؛ وینی گلزن فینال CL!

ایران فریرا، بلاگر معروف برزیلی، این روزها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، پسری 20 ساله در زمین فوتبال معمولا گِلی با پیراهن آستین کوتاه و دستکش‌های مشکی علی‌رغم گرمای هوا ایستاده، شوتی فوق العاده زده و گل بسیار خوبی می‌زند و فریاد «Receba!!!» در ورزشگاه طنین‌انداز می‌شود.
این صحنه برای هر کسی که در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشد آشناست و ایران فریرا معروف به لووا ده پدریرو آن را اجرا می‌کند که صبح روز فینال لیگ قهرمانان به همراه مارکا در شهر پاریس حضور داشت.
لقب او به یکی از نشانه‌های خاص خودش اشاره دارد که همان دستکش‌هایی است که در دست دارد و معنای آن «دستکش کار» است. این لقب در واقع به دو ویژگی ذات فروتن و علاقه شدید او به فوتبالیست شدن اشاره دارد.
او در کودکی همیشه فوتبال‌های اروپایی را نگاه می‌کرد و درباره تصمیمش برای حضور در دنبال فوتبال می‌گوید:« من بسیار خوب بازی می‌کنم اما هنوز شانسی برای ورود به فوتبال حرفه‌ای نداشتم.»
او در کودکی رویای دیدار با نیمار، اسطوره‌اش، را داشت که در ماه مارس در فرانسه پذیرای او بود. این ستاره پی‌اس‌جی پس از دیدار با او در اینستاگرامش نوشت:« من پسری را دیدم که برای رویاها و خانواده‌اش می‌جنگد. من انعکاس خودم را در سادگی و سرخوشی او دیدم. برای تو بهترین موفقیت‌های دنیا را آرزو دارم و امیدوارم که خدا از تو در این مسیر محافظت کند!!! از عشقی که به من دادی ممنونم.»

پیش‌بینی عجیب تیک توکر برزیلی؛ وینی گلزن فینال CL!


حالا این پسر نزدیک به 16.5 میلیون دنبال کننده در تیک تاک، 14.1 دنبال کننده در اینستاگرام و تقریبا یک میلیون دنبال کننده در توییتر دارد و این اعداد هر لحظه در حال افزایش است.
ایران در گفت‌وگو با مارکا درباره راز پیشرفتش در سال 2022 اظهار داشت:« راز من؟ باور داشتن به رویاهایم و خدا. من هرگز فکر نمی‌کردم که چنین اتفاقاتی رخ دهد.»
او به سختی می‌تواند در فرانسه راه برود و این موضوع درباره برزیل هم صدق می‌کند، چرا که مردم مدام جلوی او را می‌گیرند. آلن ژسوس، مدیر برنامه او، همیشه همراهی‌اش می‌کند. او همیشه لبخند دارد، آماده شوخی است، دستکش‌هایی برای هدیه دادن دارد و آماده عکاسی و فریاد زدن شعار معروف «Recea!!!» است.
این فریاد او در واقع به نوعی شبیه به فریاد «Siiiiii» کریستیانو رونالدوست و پسر این ستاره پرتغالی یکی از دلایل معروفیت ایران است. ویدیویی از او که در حال شادی پس از گل با فریاد زدن شعار معروف ایران بود، باعث شد که توجه بسیاری به او جلب شده و افراد سرشناس زیادی مانند مارسلو به این حرکت اضافه شوند.
رشد او همچنان ادامه دارد و توقف ناپذیر به نظر می‌رسد. این در حالی است که او بدون هیچ برنامه و پشتوانه‌ای به اینجا رسیده و به همین دلیل است که متخصصان بازار در حال تحلیل موفقیت او هستند، باشگاه‌ها سعی دارند پیراهن تیم‌شان را به تن او کنند و شرکت‌های چند تابعیتی به دنبال همکاری با او هستند.
او تنها با آمازون به توافق رسیده اما همکاری‌های بسیاری داشته است. مثال دقیق آن فینال لیگ قهرمانان است که او از یک هفته قبلش به پاریس آمد تا برای کارهایی تبلیغاتی یک شرکت نوشیدنی بدون الکل آماده شده و عکس‌هایی را نیز با کامیلا کابیو، خواننده کوبایی، بگیرد.
او پیش از این بازی پیش‌بینی کرد:« گل وینیسیوس تکلیف برنده این بازی را مشخص خواهد کرد. من دوستانی در هر دو تیم دارم که شامل مارسلو، وینیسیوس، رودریگو، فیرمینو، فابینیو و لوییس دیاز است. اولین کسی که با من تماس گرفت مارسلو بود.»
او علاقه بسیاری به آلیسون بکر دارد که هموطن او به حساب می‌آید اما در عین حال به تمجید از تیبو کورتوا پرداخت که بهترین بازیکن فینال لیگ قهرمانان لقب گرفت:« او فوق العاده و بسیار درخشان است.»
ایران با وجود تمام موفقیت‌هایش گذشته را فراموش نکرده است:« کودکی من سخت بود، از سن 9 سالگی با پدرم کار کردم تا به خانواده کمک کنم. من تنها تا دبیرستان درس خواندم.»
همه دنیا او را به نام لووا ده پدریرو می‌شناسند اما او خانه، والدینش که با 9 بچه در مزرعه کار می‌کنند و اصالتش را فراموش نکرده و برای خودش هنوز ایران است.

منبع: مارکا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی