کشف بیش از 24 تن برنج قاچاق در شهرستان فردوس


کشف بیش از 24 تن برنج قاچاق در شهرستان فردوس

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی دومین روز متوالی از کشف برنج قاچاق در شهرستان فردوس خبر داد و گفت: 24 تن و 650 کیلوگرم برنج پاکستانی قاچاق از یک کامیون کشف شد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: ماموران انتظامی فردوس هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از خودرو، ۲۴ تن و ۶۵۰ کیلوگرم برنج پاکستانی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی گفت: مقابله با قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور از مهمترین ماموریت‌های پلیس استان است و انتظار می‌رود شهروندان در این ماموریت خطیر همکاری لازم را با پلیس داشته و اخبار و اطلاعات خود را درخصوص هر گونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سردار فرشید روز گذشته نیز از کشف ۴۸ تن برنج پاکستانی قاچاق از ۲ دستگاه تریلی در شهرستان فردوس خبر داد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و فردوس در ۲۰۰ کیلومتری شمال بیرجند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی