تولید وانت آریسان 2 در ایران خودرو آغاز می‌شود


تولید وانت آریسان 2 در ایران خودرو آغاز می‌شود

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) مدیرعامل ایران خودرو خراسان اعلام کرد تولید انبوه وانت آریسان 2 با دریافت مجوزها و تاییدیه‌های لازم به زودی در این شرکت خودروسازی آغاز خواهد شد. بیژن زاهدی فرد، مدیرعامل ایران خودرو خراسان اعلام کرد پروژه تولید نسل جدید وانت آریسان با نظارت کامل نمایندگان معاونت‌های تحقیقات، طراحی و تکوین محصول و همچنین کیفیت...

مدیرعامل ایران خودرو خراسان اعلام کرد تولید انبوه وانت آریسان 2 با دریافت مجوزها و تاییدیه‌های لازم به زودی در این شرکت خودروسازی آغاز خواهد شد.

بیژن زاهدی فرد، مدیرعامل ایران خودرو خراسان اعلام کرد پروژه تولید نسل جدید وانت آریسان با نظارت کامل نمایندگان معاونت‌های تحقیقات، طراحی و تکوین محصول و همچنین کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو در سایت خراسان به انجام رسیده و تولید انبوه این وانت جدید با دریافت تاییدیه‌ها و مجوزهای لازم به زودی در این شرکت خودروسازی شروع خواهد شد.

جزئیات تولید وانت آریسان 2

مدیرعامل ایران خودرو خراسان در ادامه گفته‌های خود بیان کرد این نسخه جدید آریسان به پیشرانه جدید XU7P مجهز شده و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می‌برد. وی افزود این خودرو یکی از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو محسوب می‌شود که همه استانداردهای ضروری را با امتیاز مطلوب کسب کرده است.

زاهدی فرد در پایان خاطرنشان کرد در حال حاضر تولید روزانه 20 دستگاه از این خودرو در دستور کار قرار دارد، اما انتظار می‌رود به تدریج با جذب نیروی انسانی ضروری بتوانیم 400 فرصت شغلی جدید را ایجاد کرده و میزان تولید آن را به 40 هزار دستگاه در سال برسانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی