نیشیدا بازی را برگرداند!/ تمجید فدراسیون جهانی والیبال از ستاره والیبال ژاپن


نیشیدا بازی را برگرداند!/ تمجید فدراسیون جهانی والیبال از ستاره والیبال ژاپن

فدراسیون جهانی والیبال اعتقاد دارد ستاره جوان تیم ملی والیبال ژاپن از نیمیر عبدالعزیز عملکرد بهتری داشته است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در جریان رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در روز دوم، تیم ملی والیبال والیبال ژاپن موفق شد هلند را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. در رقابت ژاپن مقابل هلند، نیشیدا ملی پوش این کشور با کسب ۲۵ امتیاز عنوان بهترین بازیکن زمین نام گرفت.

فدراسیون جهانی والیبال پس از درخشش ستاره آسیایی در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال نوشت: عملکرد تماشایی یوجی نیشیدا روند بازی افتتاحیه ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ را تغییر داد زیرا این بازیکن در یک رقابت هیجان انگیز توانست نتیجه بازی را به سود تیم خود تغییر دهد.

نیشیدای چپ دست با کسب ۲۵ امتیاز در نبرد امتیازی با نیمیر عبدالعزیز که بهترین امتیاز آور لیگ ملت‌های سال گذشته انتخاب شده بود، موفق‌تر عمل کرد چرا که نیمیر تنها ۱۸ امتیاز به دست آورد. می توان گفت که نیشیدای ۲۲ ساله غیرقابل توقف بود.

نیشیدا پس از پیروزی تیمش گفت: بازی اول همیشه بسیار سخت است. فکر می کنم تیم ما در ست دوم عملکرد بسیار خوبی داشت. ما از اشتباه کردن اجتناب کردیم و این کمک کرد. بازی فردا مقابل چین نیز بسیار سخت و مهم خواهد بود و تمرکز ما باید روی اجتناب از اشتباه باشد. من احساس می‌کنم که اکنون در ۱۰۰ درصد توان خود نیستیم و باید بگویم که در حدود ۶۰ درصد از پتانسیل خود را استفاده کرده‌ایم. مهم این بود که هر سه امتیاز را گرفتیم و قدم به قدم به سطحی که می‌خواهیم می‌رسیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ژاپن توانست با نتایج ۲۲-۲۵، ۲۶-۲۴، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۱۷ در یک بازی بسیار هیجان انگیز برابر هلند به پیروزی برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند