عملیات اجرایی 1500 واحد نهضت ملی مسکن با حضور وزیر کشور در شهرکرد آغاز شد 


عملیات اجرایی 1500 واحد نهضت ملی مسکن با حضور وزیر کشور در شهرکرد آغاز شد 

شهرکرد-ایرنا-عملیات اجرایی و ساخت یک هزار و 500 واحد نهضت ملی مسکن همزمان با سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه با حضور وزیر کشور آغاز شد.

وزیر کشور روز پنجشنبه در مراسم آغازین‌ عملیات اجرایی یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد گفت: این نهضت یکی از طرح‌های‌ مهم دولت انقلابی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی در این آیین افزود: نهضت ملی مسکن موضوعی‌ است که به طور مستقیم به حمایت از طبقات کم بضاعت جامعه مربوط می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار دولت مردمی، خدمت‌ به جامعه است و یکی از تجلی‌های این شعار در طرح ملی مسکن نمود دارد، تصریح کرد: این نهضت در تمامی استان‌ها به خوبی پیش می‌رود و طرح یک‌هزار و ۵۰۰ واحدی شهرکرد نوید خوشی برای مردم استان است که امید می‌رود در زمان بندی مشخص به نتیجه برسد.

مدیرکل‌ راه‌ و شهرسازی‌ چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این آیین گفت: محله ۴۰ منظریه با حدود ۵۶ هکتار مساحت در ادامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای احداث یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

حسین‌علی مقصودی در ادامه تشریح مختصات فنی این طرح افزود: تعداد قطعات مسکونی پیش بینی شده در این فضای شهری ۳۰۰ قطعه است که با ساخت و بهره‌برداری از آنها امکان سکونت ۲۶ هزار نفر مهیا خواهد شد.

وی یادآور شد: در ادامه اجرای این طرح، اقدامات برای طراحی نقشه و انتخاب پیمانکار انجام و عملیات ساخت و ساز واحدها آغاز می‌ شود.

مقصودی افزود: هم‌اکنون عملیات آماده سازی‌ این محوطه عمرانی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.

از روز گذشته تعدادی از معاونان وزرا به‌‎عنوان نمایندگان تام‌‎الاختیار وزیران دولت سیزدهم در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری حضور یافته و با مردم دیدار چهره به چهره دارند.

در بیست و چهارمین سفر استانی رییس‌جمهور و هیات دولت سیزدهم، اعتباراتی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری تصویب می‌شود.

برای پیگیری اخبار و گزارش های ایرنا از بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهور پرونده خبری را دنبال کنید :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن