تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است


تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است

اردبیل-ایرنا- وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم است، گفت: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پروژه‌های نیمه تمام را شناسایی و با توجه به میزان اشتغالزایی و سودآوری این پروژه ها را اولویت بندی کرده و تکمیل آن را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید احسان خاندوزی امروز پنج شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل اظهار کرد: پروژه‌های کلیدی مانند راه آهن میانه- اردبیل که نقش راهبردی و پیشران داشته و منجر به ایجاد درآمد و اشتغال می‌شوند، باید در مهلت مقرر و اعلامی رئیس جمهور به بهره برداری برسند.

وی با بیان اینکه بعد از سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل بسیاری از موانع و گره‌ها با دستور ایشان گشوده شد، اظهار کرد: نگاه و رویکرد دولت سیزدهم توجه به استان‌هایی است که بنا به دلایلی از سهم کمتری از منابع کشور برخوردار هستند چرا که توسعه عدالت در همه زمینه‌ها یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی یادآورشد: استان اردبیل با دارا بودن ۱.۶ دهم درصد جمعیت کشور، کمتر از شش دهم درصد جذب منابع بانکی دارد و با توجه به اینکه میران درآمد سرانه استان پایین است باید حمایت‌های ویژه ای از این استان صورت بگیرد.

خاندوزی خاطرنشان کرد: هزاران پروژه عمرانی نیمه تمام و زخمی در کشور وجود دارد که هیچ کدام از آنها تاکنون باعث تولید ثروت و ایجاد اشتغال برای مردم نشده است اما دولت سیزدهم تلاش می‌کند با احصا و شناسایی پروژه‌های اولویت دار آنها را در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برساند.

گمرک بیله سوار مجهز به ایکس‌ری می‌شود

به گزارش ایرنا سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر به اردبیل دستور تهیه و تجهیز گمرک بیله‌سوار به دستگاه ایکس ری را صادر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مستانه