سرپرست فرمانداری بندرعباس: گازرسانی به مردم خدمت است


سرپرست فرمانداری بندرعباس: گازرسانی به مردم خدمت است

بندرعباس- ایرنا- سرپرست فرمانداری بندرعباس، گازرسانی را خدمتی مقدس در راستای ایجاد رفاه اجتماعی بیش تر برای مردم این شهر دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مرودی، عصرپنجشنبه در بازدید سرزده از عملیات اجرایی ترمیم نوارحفاری در برخی از محلات شهربندرعباس و شرکت گاز هرمزگان در جمع مدیران این شرکت اظهار کرد: گازرسانی به مردم خدمت مقدسی است و سبب پیامدهای اجتماعی پسندیده در جامعه می شود.
وی با اشاره به عملیات حفاری و لوله گذاری به منظور گازرسانی در شهر بندرعباس و ترمیم نوارحفاری با پرداخت هزینه توسط شرکت گاز استان از سوی مجموعه شهرداری توصیه کرد: در انجام فرآیند این طرح برنامه ریزی ها به نحوی باشد که ترمیم نوار حفاری در کم ترین بازه زمانی ممکن و با کیفیت مطلوب و طبق استانداردهای لازم تا بعد از این شاهد گلایه هایی از شهروندان در این خصوص نباشیم.
سرپرست فرمانداری بندرعباس ضمن تاکید بر لزوم سرعت بخشی در اجرای آسفالت نوارهای حفاری تحویل شده از سوی شرکت گاز استان نیز بر حصول اطمینان از کیفیت اجرای آسفالت شهری و برنامه ریزی برای نظارت فرمانداری بندرعباس تاکید کرد.
مرودی گفت: فرمانداری شهرستان بندرعباس آماده هرگونه هماهنگی و ایجاد تعامل بیشتر بین دستگاههای خدمات رسان بوده و حسب وظیفه به موارد ورود خواهد کرد.
سرپرست امورمهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز هرمزگان نیز گفت: شرکت گاز این استان با هدف توسعه رفاه عمومی و ایجاد زیرساخت های گازرسانی برای استفاده عموم مردم طرح های گازرسانی را در هشت مرحله تعریف و درحال اجام است.
به گفته سعید داوری پور، نیمی از مرحله هشتم طرح گازرسانی شهر بندرعباس به عنوان آخرین مرحله زیرساختی شهر بندرعباس (در محدوده محلات غرب) در حال اجرایی شدن است.
وی همچنین به تشریح انعقاد تفاهم نامه با برخی بانک های عامل به منظور ارائه تسهیلات به شهروندان متقاضی درخصوص گازکشی داخلی منازل پرداخت و افزود: با همکاری و هماهنگی با پنج بانک عامل از جمله تجارت، سپه، صادرات، ملت و کشاورزی، زمینه اعطای وام به متقاضیان این استان به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و به صورت قرض الحسنه به تعداد ۵۰ هزار فقره وام با اقساط ۳۶ ماهه فراهم شده است.
سرپرست امورمهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز هرمزگان در پایان به ارائه گزارشی از نحوه عقد تفاهم نامه ها و تعاملات بین شرکت گاز و شهرداری بندرعباس گزارشی از محلات گازرسانی شده، محلات ترمیم آسفالت شده پس از تحویل نوار حفاری و باقیمانده در چارچوب تفاهم نامه های امضاشده و همچنین نحوه ترمیم نوارهای حفاری در روستاهای توابع شهرستان بندرعباس و تعاملاتی با دهیاری ها و بخشداری ها پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !