تست گریم مریم وطن پور برای فیلم جدیدش!


تست گریم مریم وطن پور برای فیلم جدیدش!

مریم وطن پور مجری و بازیگر زن ایرانی تصویری از تست گریم اش را به اشتراک گذاشت.

وی در پیج اینستاگرامش نوشت:. هر روز دختری در من، یقه‌ی امیدواری‌ام را می‌گیرد، کنار دیوار میخکوبش می‌کند، و تا پای مرگ می‌زند و رهایش می‌کند. 😑آن‌وقت امیدواری‌ام _امیدواری بیچاره‌ بی‌رمقم_ باز روزِ نو از جا برمیخیزد، باز آن دختر یقه‌اش را می‌گیرد و این قصه‌ی ممتد را تکرار می‌کند. اما دم مرگ رهایش می‌کند و می‌رود. 😔.می‌دانی از چه می‌گویم؟ نمردن اما زنده نبودن!!

تست گریم مریم وطن پور برای فیلم جدیدش!

مریم وطن پور متولد 1359 در تهران مجری و بازیگر است.خانوم وطن پور فارغ التحصیل رشته فیلمسازی است او با گذراندن دوره‌های فن بیان، گویندگی و اجرا وارد پشت صحنه اجرای کودکان شد سپس اجراهای زیبای او در تئاتر ویژه کودکان مانند ” آن مرد آمد، سیب‌ خورها و آلو خورها ” توجه مجید قناد را جلب کرد.

تست گریم مریم وطن پور برای فیلم جدیدش!

خانم مریم وطن پور متاهل است و صاحب یک فرزند پسر بنام مانی است. خاله قاصدک ورزش کاراته رو حرفه ای تا مدتها ادامه میداد اما الان دیگر خیلی پیاده روی میکند، میگوید آشپزی خوبی دارد و لوبیا پلو های بسیار خوشمزه ای درست میکند از بزی پک کردن بیزار است و شستن ضرفا بهش آرامش میدهد در کار های فنی به خوبی سر در میاورد و میگوید : مثلا کولر را سرویس می کنم، شوفاژ را هواگیری می کنم، لامپ سوخته تعویض می کنم و همه این کارها را از پدرم یاد گرفته ام.

تست گریم مریم وطن پور برای فیلم جدیدش!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال 1403/ بوعلی در سال 1402 چقدر سود ساخت؟