آهنگ جدید بابک جهانبخش در راه است!


آهنگ جدید بابک جهانبخش در راه است!

بابک جهانبخش خواننده معروف ایرانی با انتشار تصویر آهنگ جدیدش نوشت: تو_منو_کی_کشتی_که_من_نفهمیدم .آدم ها اون چیزی نیستن که میگن آدم ها اون چیزایی هستن...که واسه هیچکس تعریفش نمی کنن

بابک جهانبخش با نام اصلی علی جهانبخش (زاده ۱ فروردین ۱۳۶۲) در تهران خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز، موسیقی پاپ ایرانی است.

آهنگ جدید بابک جهانبخش در راه است!

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم در آلمان آغاز نمود و بعد از پایان تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره‌های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۷۶ و در ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تأیید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.

آهنگ جدید بابک جهانبخش در راه است!

در سال ۸۲ تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال ۸۴ آلبوم "چی شده" را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد. او با انتشار آلبوم من و بارون وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد. ترانه «من و بارون» از این آلبوم به همراهی رضا صادقی دیگر خواننده خوش صدا خوانده شده‌است. این ترانه در فهرست صد ترانه برتر سال ۲۰۱۲ در رادیو جوان سیزدهم شد.

آهنگ جدید بابک جهانبخش در راه است!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس