عنایتی در مسیر نکونام؟/نگاه ویژه استقلال به مربی ایتالیایی


عنایتی در مسیر نکونام؟/نگاه ویژه استقلال به مربی ایتالیایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از اعلام انصراف جواد نکونام از حضور در استقلال، مدیران این باشگاه به سراغ چند گزینه دیگر داخلی رفتند و باب مذاکرات را در این مورد آغاز کردند. رضا عنایتی سرمربی فصل گذشته تیم هوادار...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از اعلام انصراف جواد نکونام از حضور در استقلال، مدیران این باشگاه به سراغ چند گزینه دیگر داخلی رفتند و باب مذاکرات را در این مورد آغاز کردند.

رضا عنایتی سرمربی فصل گذشته تیم هوادار یکی از این گزینه‌ها بود که با حضور در دفتر مصطفی آجورلو به گفت‌وگو با او و تشریح برنامه‌هایش پرداخت‌. با وجود انتشار اخباری مبنی بر اینکه این مذاکرات نزدیک به نهایی شدن است، اما عنایتی تنها گزینه داخلی استقلال نیست. چند مربی ایرانی دیگر نیز مورد نظر باشگاه قرار دارند و حتی گفته می‌شود صحبت‌هایی نیز با آن‌ها انجام شده است.

با تمام این تفاسیر، از روز گذشته سیل پیام‌های جامعه هواداری به عنایتی در فضای مجازی سرازیر شده و آن‌ها قصد دارند این مربی جوان را از حضور در استقلال منصرف کنند. به همین خاطر ممکن است عنایتی نیز مانند جواد نکونام که به دلیل واکنش تند فضای مجازی ترجیح داد در این مقطع از حضور در جمع آبی‌ها خودداری کند، از تصمیم خودش منصرف شود.

از طرفی علیرغم اینکه گفته شد باشگاه استقلال از حضور مربی خارجی منصرف شده اما به بن بست رسیدن مذاکرات با جواد نکونام سبب شد تا مدیران باشگاه دوباره به سراغ چند گزینه خارجی بروند که خواسته اصلی هواداران است. البته به جز این گزینه‌ها، مدیریت باشگاه نگاه ویژه‌ای هم به گابریل پین دارد و آن‌ها در حال بررسی موضوع سپردن سرمربیگری به این مرد ایتالیایی هستند. محبوبیت پین بین هواداران و اشراف او به تیم، پوئن مثبتی است که او را از سایر گزینه‌ها متمایز می‌کند.

به همین خاطر یکی از موضوعات در حال بررسی، بحث دستیاران پین در استقلال است و باید دید که این بخش از پرونده سرمربیگری آبی‌ها چگونه پیش خواهد رفت.

به هرحال باید دید که جمع بندی مدیران استقلال در نهایت چه مسیری را در‌ پیش می‌گیرد و سکان هدایت این تیم به چه گزینه‌ای سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت