وزیر آموزش وپرورش: تمام مدرسه‌های کپری و کانکسی برچیده می‌شود


وزیر آموزش وپرورش: تمام مدرسه‌های کپری و کانکسی برچیده می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام مدرسه‌های کپری و کانکسی در مناطق محروم و کمتربرخوردار کشور که تعداد دانش آموزان در آن زیاد باشد، جمع آوری می‌شود.

آفتاب‌‌نیوز :

یوسف نوری پنجشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: برای برچیده شدن کلاس‌های درس کپری و کانکسی در سطح کشور، تاکنون نشست‌های با خیران مدرسه ساز و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شده است.دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیز می‌توانند با استفاده از شبکه شاد و مدرسه ملی ادامه تحصیل دهند.

نوری با اشاره به اینکه امسال از نظر اختصاص تجهیزات و ساخت وساز سال خوبی برای آموزش و پرورش کشور خواهد بود، بیان داشت: به همین منظور ۲ مجتمع بزرگ آموزشی در شهرک پیامبر اعظم (ص) شهر بندرعباس ساخته خواهد شد و همچنین نمایندگی آموزش و پرورش در بخش لیردف شهرستان جاسک به اداره آموزش و پرورش ارتقا پیدا می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش اظهارداشت: تاکنون ۷۵ هزار میلیارد ریال در سفر‌های استانی رییس جمهور به استان‌های مختلف به آموزش و پرورش تخصیص اعتبار داده شده تا کمبود‌های سخت افزاری در این حوزه جبران شود.

وزیر آموزش وپرورش روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه جاری پس از ورود به هرمزگان عازم شرق استان شد و وضعیت فضا‌های آموزشی مناطق سخت گذر و کوهستانی شهرستان جاسک را بررسی کرد.

یوسف نوری همچنین در این روز نمایشگاه دست ساخته‌های هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان هرمزگان را افتتاح کرد و با نماینده، ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز دیدار و گفتگو کرد.

وی پس از ورود به بندرعباس مورد استقبال استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش استان قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم