مجریان معروفی که در جوانی فوت کردند + عکس



مجریان معروفی که در جوانی فوت کردند + عکس

زندگی و مرگ چهره‌های تلویزیونی و هر آن چه در فاصله این آغاز و پایان اتفاق می‌افتد، همیشه موضوع کنجکاوی‌ها بوده است. شهرت و محبوبیت چهره‌های تلویزیونی متفاوت است؛ بعضی از این چهره‌ها با اجرا‌ها و اعتراضات و حواشی برنامه هایشان محبوب می‌شوند و برخی با مرگشان. به گزارش اقتصادآنلاین، در طول سال ها، بسیاری از مجری ها ایرانی در نتیجه حوادث یا...

علی انصاریان نیما نهاوندیان مرگ در 32 سالگی آزاده نامداری فائقه دوستی علی ابوالحسنی امیر نظری

به گزارش اقتصادآنلاین، در طول سال ها، بسیاری از مجری ها ایرانی در نتیجه حوادث یا مرگ‌های طبیعی جانشان را از دست داده اند. در این میان بودند مجریان جوانی که خیلی زود و در اثر اتفاقاتی باورنکردنی جان باختند و طرفداران خود را در غم و اندوه فرو بردند.

علی انصاریان

علی انصاریان فوتبالیست، مجری و بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون بود که در تیر ۱۳۵۶ به دنیا آمد و در بهمن ۱۳۹۹ در سن ۴۳ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. انصاریان از معدود بازیکنان ایرانی دنیای فوتبال بود که هم در پرسپولیس و هم در استقلال بازی کرده بود و سابقه حضور در تیم ملی را داشت.

انصاریان پیش از اینکه در سال ۱۳۹۰ از دنیای فوتبال خداحافظی کند نیز وارد تلویزیون شده و در چند اپیزود سریال‌هایی مانند زیر آسمان شهر و نقطه چین بازی کرده بود، اما بعد از پایان فوتبال به صورت جدی وارد حوزه بازیگری شد و حتی مجری گری چند برنامه تلویزیونی اینترنتی را نیز بر عهده داشت.


مجریان معروفی که در جوانی فوت کردند + عکس

او یک بار نیز شانس خود را در موسیقی امتحان کرده و در خرداد ۱۳۹۰ ترانه‌ای به نام «شدید» منتشر کرد، اما در ادامه حوزه موسیقی را کنار گذاشت.

از فیلم‌های سینمایی علی انصاریان می‌توان به پاداش سکوت، کلاف، هدیه، حس خوب زندگی، اژدر، رمانتیسم عماد و طوبی، کولبرف و بعد از اتفاق و از کار‌های تلویزیونی او نیز می‌توان به سرزده، محکومین، کیمیا، خانه اجاره‌ای و چارخونه اشاره کرد.

علی انصاریان در جریان یک برنامه اینترنتی به مناسبت شهرآورد همراه با دوست و همبازی سابقش مهرداد میناوند به کرونا مبتلا شده و چند روز پس از مرگ میناوند، او نیز در مقابل ویروس کرونا تسلیم شده و درگذشت. انصاریان به وصیت خودش در کنار قبر پدرش در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

نیما نهاوندیان مرگ در 32 سالگی

نیما نهاوندیان مجری برنامه‌های ورزشی صدا و سیما دی‌ ۱۳۹۱ در 32 سالگی در منزل خود درگذشت. وی از سال ۱۳۷۸ همکاری خود را با صدا و سیمای مرکز گلستان آغاز کرد وسپس از سال ۱۳۸۳ در صدا و سیمای مرکز تهران در شبکه دو و جام جم همچنین در برنامه‌های رادیو ایران به عنوان گوینده و مجری حضور داشت.

نیما نهاوندیان در اثر برخورد با یک میز خون‌ریزی مغزی کرد و به دلیل آن‌که به تنهایی در خانه حضور داشت و کمک‌رسانی با تأخیر صورت گرفت، بعد از کما رفتن و مرگ مغزی فوت کرد.

آزاده نامداری

آزاده نامداری، مجری جوانی که همیشه دوست داشت به تازه‌ها سرک بکشد، پایانی غیرمنتظره داشت. او در دهه هشتاد و اوایل دهه نود حضوری موفق در تلویزیون داشت، اما ممنوع‌التصویری سد راهش شد و او را از عرصه اجرا دور کرد.


مجریان معروفی که در جوانی فوت کردند + عکس

«مرگ اسرار‌آمیز آزاده نامداری» این خبر شامگاه هفتم فروردین ۱۴۰۰ مثل بمب در فضای مجازی منفجر شد و در لحظات اولیه همه در پی یافتن جزئیات بیشتر از ماجرای این حادثه مرموز بودند. گرچه در همان ابتدا شایعاتی مبنی بر اینکه مجری سابق صدا‌و‌سیما به قتل رسیده، مطرح شد، اما ساعاتی بعد ابعاد بیشتری از ماجرای مرگ دردناک او فاش شد که فرضیه خودکشی را قوت می‌بخشید. در نهایت پزشک قانونی علت مرگ او را مسمویت دارویی عنوان کرد.

فائقه دوستی

فائقه دوستی ۲۱ ساله از نسل مجریان جوانی بود که حضورشان تبلیغی برای حجاب بود و تلاش می‌کردند تا به مدد رنگ ها، حجاب و پوشش سنتی را متنوع و برای جوانان خواستنی کنند. اگرچه تحصیلات فائقه دوستی (لیسانس شیمی) ارتباطی با کار رسانه نداشت، اما تجربه حضورش در برنامه «از لاک جیغ تا خدا» و وضعیت تاهلش او را به برنامه گردونه رساند. این برنامه به سفارش بخش کودک و نوجوان سازمان اوج طراحی شد و تاکید اصلی آن به حضور شادمانه، اما اسلامی دختران در بیرون از خانه بود.


مجریان معروفی که در جوانی فوت کردند + عکس

خبر مرگ مجری جوان از صفحه رسمی برنامه «از لاک جیغ تا خدا» اعلام شد و طی چندین ساعت به خبر پربازدید شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های فارسی تبدیل شد. مرگ و جوانی چیز‌هایی بودند که حتی مخالفان نگاه سیاسی فائقه دوستی و همکارانش را هم به همدلی واداشتند. علت مرگ او همان بیماری بود که از چندی پیش سونامی اش آغاز شده و کسی دقیقا علت اوج گرفتن این موج را نمی‌داند، اما قربانیان متعلق به هر جبهه‌ای که باشند در برابر آن بی پناه هستند.

علی ابوالحسنی

علی ابوالحسنی در سال ۱۳۵۱ در کرمانشاه متولد شد. وی بازیگر و مجری کرمانشاهی و متولد سال ۵۱ بود. علی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری می‌باشد و فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد. او با برنامه نوروز ۷۷ ساخته مهران مدیری به چهره‌ای شناخته شده در برنامه‌های طنز تلویزیونی تبدیل شد و همکاری با هنرمندانی همچون مهران مدیری، سروش صحت، حمید برزگر و مرحوم عارف لرستانی را تجربه کرد.


مجریان معروفی که در جوانی فوت کردند + عکس

علی ابوالحسنی شامگاه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ در سن ۴۷ سالگی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان قلب امیرآباد درگذشت.

امیر نظری

امیر نظری، مجری شبکه چهار و همچنین کارشناس برنامه پزشکی «ضربان» شبکه سلامت بود. وی اجرای برنامه‌های «طلوع»، «رادیو هفت»، و ... را بر عهده داشت. وی در سال ۱۴۰۰ در اثر ابتلا به کرونا درگذشت.


مجریان معروفی که در جوانی فوت کردند + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس