وزیر آموزش و پرورش از مسیر دریایی وارد قشم شد


وزیر آموزش و پرورش از مسیر دریایی وارد قشم شد

قشم - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به استان هرمزگان ظهر امروز - جمعه بیستم خرداد 1401 از راه دریایی وارد شهرستان قشم شد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، محمد محمدحسینی فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان قشم و جمعی از مسوولین این شهرستان در بندر مسافری شهید ذاکری از یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه استقبال کردند.

وزیر آموزش و پرورش از مسیر دریایی وارد قشم شد

احمد مرادی نماینده بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی نیز هنگام ورود وزیر آموزش و پرورش به شهرستان قشم حضور داشت.

وزیر آموزش وپرورش روز گذشته پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ پس از ورود به استان هرمزگان عازم شرق این استان شد و وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان های میناب و جاسک را بررسی کرد.

یوسف نوری همچنین روز گذشته چند طرح آموزشی و فرهنگی در شرق هرمزگان را افتتاح کرد.

وی پس از ورود به بندرعباس مورد استقبال استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش استان قرار گرفت.

حضور در گلزار شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حضور در نشست شورای آموزش و پروش استان هرمزگان و افتتاح نمایشگاه دست ساخته‌های هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان از دیگر برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به هرمزگان بود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس