کیمیش: از بودن در بایرن مونیخ احساس خوبی دارم/ دنبال کشف افق‌های جدید هستم


کیمیش: از بودن در بایرن مونیخ احساس خوبی دارم/ دنبال کشف افق‌های جدید هستم

هافبک آلمانی بایرن مونیخ احتمال جدایی‌اش از این تیم در آینده حرفه‌ای‌اش را رد نکرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یاشوا کیمیش که در سال‌های اخیر یکی از بازیکنان کلیدی بایرن مونیخ در خط دفاعی و میانی بوده است و تا پایان ماه ژوئن 2025 هم با این باشگاه آلمانی قرارداد دارد، در گفت‌وگو با مجله فرانسوی «So Foot» در پاسخ به این پرسش که «آیا به بازی در خارج از آلمان در آینده حرفه‌ای‌ خود فکر کرده‌اید؟»، گفت: این یک چالش جالب خواهد بود. نمی‌دانم چند سال دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد، خواهیم دید که چه می‌شود. من یک مربی (یولیان ناگلسمان) بسیار خوب دارم، مربی که طرفدار فوتبال جذاب است.

هافبک دفاعی باواریایی‌ها صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: من در بایرن مونیخ بسیار سرگرم هستم، اما در گوشه‌ای از ذهنم بله همیشه این چالش حرفه‌ای و شخصی وجود داشته است که روزی افق‌های جدید را کشف کنم. در مقطعی (اشاره به دوره مربیگری کارلو آنچلوتی در بایرن) که خیلی فرصت بازی پیدا نمی‌کردم، به ترک باشگاه فکر ‌کردم. شاید اولین بار بود که متوجه شدم تیم‌های دیگری غیر از بایرن در این جهان وجود دارند.

کیمیش 27 ساله تصریح کرد: بعد از جدایی کارلو آنچلوتی، من دوباره به ترکیب اصلی بازگشتم و با بایرن همه جام‌ها را به دست آوردیم و این سؤال (رفتن از بایرن) دیگر هرگز برایم مطرح نشد. در حال حاضر هنوز از بودن در بایرن احساس خوبی دارم.

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان که در سال 2015 از لایپزیگ به جمع سرخپوشان مونیخی ملحق شد، تاکنون به این تیم برای کسب 18 جام مختلف کمک کرده از جمله هفت قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی