نگاهی به رابطه پایان یافته پیکه و شکیرا از ملاقات تا جدایی


نگاهی به رابطه پایان یافته پیکه و شکیرا از ملاقات تا جدایی

در حالی که همه تصور می‌کردند شکیرا و پیکه زوج فوق‌العاده خوب و جذابی هستند، به یک‌باره همه‌چیز تمام…

جدایی شکیرا از پیکه

به نظر می‌رسید آن‌ها همه چیز دارند؛ حرفه‌ای موفق، دو فرزند، و ثروتی ۳۵۰ میلیون پوندی. اما رابطه عاشقانه شکیرا (خواننده پاپ ۴۵ ساله) و پیکه (ستاره ۳۵ ساله بارسلونا) به آخر خط رسید.

آن‌ها برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ توجه یکدیگر را جلب کردند، زمانی که این مدافع خوش‌تیپ در کنار خواننده کلمبیایی در ویدیوی تک‌آهنگ او برای جام‌جهانی به نام «Waka Waka» ظاهر شد.

جرارد و شکیرا ظاهراً زوج خوشبختی بودند. شکیرا در بازی‌های مختلف در کنار کاتالان‌ها موفقیت‌های پیکه را جشن می‌گرفت و او را تشویق می‌کرد. در سال ۲۰۱۳، اولین پسرشان «میلان» در بارسلونا به دنیا آمد. پسر دیگرشان «ساشا» دو سال بعد به دنیا آمد و این زوج خانواده خوشخبتی تشکیل دادند.

با این حال، آن‌ها هرگز ازدواج نکردند. شکیرا در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۲۰ در برنامه تلویزیونی ۶۰ دقیقه ایالات متحده اعتراف کرد: «راستش را بگویم، ازدواج من را می‌ترساند.»

نحوه آشنایی

تابستان ۲۰۱۰ بود و شکیرا صدای جام‌جهانی آفریقای جنوبی بود. تک‌آهنگ موفق او به نام Waka Waka در جام‌جهانی طنین‌انداز شد و پیکه در ویدئوی این آهنگ حضور داشت. وقتی این دو نفر در صحنه فیلمبرداری با هم روبه‌رو شدند، جرقه عشق زده شد. وقتی باز هم در روز افتتاحیه هم را دیدند پیکه برای جلب توجه این خواننده ریبای مو فرفری گفت‌وگویی را با او شروع کرد. پیکه گفت: «او در مراسم افتتاحیه آواز خواند و من از او پرسیدم هوا چطور است؟ این یک سؤال احمقانه بود... به جایی رسید که به او گفتم برای دیدن دوباره او باید به فینال جام‌جهانی برسیم؛ قرار بود او در فینال هم آواز بخواند.»

پیکه به قول خود عمل کرد و اسپانیا با شکست هلند در فینال جام را بالای سر برد.

علنی شدن رابطه

تا سال ۲۰۱۱ طول کشید تا شکیرا پس از ماه‌ها گمانه‌زنی تأیید کند که با پیکه در رابطه است. پستی که او در توییتر به اشتراک گذاشت تصویری از آن‌ها را نشان می‌داد که در کنار دریا لبخند می‌زنند و دست‌های‌شان را دور یکدیگر حلقه کرده‌اند. این اولین بار نبود که دنیای فوتبال و موسیقی با هم مرتبط شدند، و آخرین بار هم نخواهد بود. طرفداران به سرعت شیفته این زوج شدند. شکیرا به آرامی به یکی از اعضای اصلی نوکمپ تبدیل شد و بارسلونا را به خانه خود تبدیل کرد. اتفاقی که بعداً افتاد طبیعی به نظر می‌رسید.

فرزندان

به محض اینکه از دوران ماه عسل عبور کردند، آماده استقبال از اولین فرزندشان شدند. میلان در سال ۲۰۱۳ متولد شد و بلافاصله پیکه شریک زندگی خود را به خاطر پذیرفتن مادری با آغوش باز تمجید کرد و او را «بهترین مادر جهان» نامید.

پیکه در توضیح این حرف گفت: «میلان نمی‌توانست مادر بهتری داشته باشد. او بسیار فداکار است، عشق و ارتباط بین او و بچه شگفت‌انگیز است. من در کنار او چیزهای زیادی یاد می‌گیرم. شکیرا حرفه بسیار خوبی دارد، چیزهای زیادی می‌داند و به من چیزهای زیادی یاد داده است. او وارد زندگی من شد تا آن را متحول کند و این مرا بسیار خوشحال می‌کند. او و میلان همه چیز من هستند.»

پسر دومشان «ساشا» در سال ۲۰۱۵ به دنیا آمد.

ازدواج اما ضرورت نبود

پیکه به تازگی فاش کرده بود که چرا با وجود رابطه ۱۱ ساله هنوز ازدواج نکرده‌اند. او در برنامه گری نویل گفت: «نه من متأهل نیستم. این ذهنیت اوست. من همه چیز را همانطور که الان هست دوست دارم. ما دو بچه داریم که ۹ و ۷ ساله هستند. زوج خیلی خوبی هستیم.»

اما شکیرا به طور واضح، درست قبل از اینکه طرفداران آمریکایی را در سوپربول سال ۲۰۲۰ شگفت‌زده کند، فاش کرد که چرا حاضر به ازدواج نیست. او در برنامه «۶۰ دقیقه» گفت: «من نمی‌خواهم او مرا به عنوان همسر ببیند. ترجیح می‌دهم مرا به عنوان دوست خود ببیند. معشوقه‌اش، نامزدش. مثل میوه ممنوعه است، می‌دانید؟ می‌خواهم حواسش را جمع کند و بداند بسته به نوع رفتارش هر احتمالی ممکن است.»

اکنون به نظر می‌رسد رفتار نادرستی وجود داشته که از هم جدا شدند. شکیرا در بیانیه‌ای از طریق سخنگویش گفت: «متاسفانه تأیید می‌کنیم که در حال جدا کردن راهمان از هم هستیم. برای رفاه فرزندان‌مان که بالاترین اولویت ما هستند، از شما می‌خواهیم که به حریم خصوصی آن‌ها احترام بگذارید. از درک شما متشکرم.»

گزارش‌های منتشر شده در سرزمین مادری پیکه حاکی از خیانت او به شکیرا است. شکیرا و پیکه در آخر هفته دوباره در کنار هم قرار گرفتند تا بازی پسرشان میلان را در مسابقات بیسبال تماشا کنند، اما نمایش شجاعانه‌ای که آن‌ها به نمایش گذاشتند وضعیت از هم پاشیده رابطه آن‌ها را پنهان نکرد. در حال حاضر، مانند دوران حرفه‌ای پیکه در بارسلونا، آینده نامشخص است.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم