از نظر هواسکورد؛ داروین نونیز در صدر/ طارمی پایین‌تر از ستاره احتمالی لیورپول


از نظر هواسکورد؛ داروین نونیز در صدر/ طارمی پایین‌تر از ستاره احتمالی لیورپول

هواسکورد لیستی از بالاترین نمرات کسب شده در فصل قبل لیگ پرتغال را منتشر کرده که طارمی در رتبه دوم است.

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت معتبر هواسکورد اقدام به انتشار فهرست بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر پرتغال کرده است که همچون جدول برترین گلزنان، در این لیست نیز رقابت داغی میان مهدی طارمی و داروین نونیز وجود دارد.

ستاره 22 ساله تیم بنفیکا که توانست بالاتر از طارمی عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خود کند، اکنون با پیشنهادی بالغ بر 80 میلیون یورو از سوی لیورپول مواجه شده و احتمال حضور او در آنفیلد بالاست.

در رده بندی هواسکورد از عملکرد کلی بازیکنان لیگ برتر پرتغال در فصل گذشته، داروین نونیز توانست با کسب نمره 7.62 بالاتر از مهدی طارمی قرار بگیرد که به صورت کلی، نمره 7.46 را از آن خود کرد.

البته در بحث تأثیرگذاری، طارمی توانست با به ثمر رساندن 20 گل و دادن 13 گل، نقش پررنگ خود در قهرمانی پورتو و اثرگذاری روی 33 گل تیمش را نشان دهد.

درحالیکه نونیز 26 بار برای بنفیکا گلزنی کرد و 4 مرتبه نیز پاس گل داد و از حیث تأثیرگذاری روی گل های تیمش، از طارمی عقب تر بود با این حال او توانست عنوان بهترین بازیکن فصل را از آن خود کند.

در صورتی که نونیز فصل بعد را راهی لیورپول شود، یکی از رقبای جدی طارمی برای کسب عنوان آقای گلی در فصل آینده لیگ برتر پرتغال از دور رقابت خارج می شود.

از نظر هواسکورد؛ داروین نونیز در صدر/ طارمی پایین‌تر از ستاره احتمالی لیورپول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند