گرت بیل: به ختافه نمی‌روم، مطمئن باشید


گرت بیل: به ختافه نمی‌روم، مطمئن باشید

گرت بیل به شایعات درباره پیوستن او به باشگاه ختافه واکنش نشان داد و با خنده گفت این شایعات واقعیت ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل‌، ستاره فوتبال ولز، به شایعات روزهای اخیر درباره انتقالش به باشگاه اسپانیایی ختافه، پایان داد و گفت چنین قصدی ندارد. بیل گفت بعد از پایان مسابقات لیگ ملتهای اروپا برای تیم ملی ولز به تعطیلات خواهد رفت و سپس درباره باشگاه آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت.

گرت بیل اخیرا و بعد از به پایان رسیدن مهلت قراردادش با رئال مادرید از این تیم جدا شد. بعد از آن شایعه‌ای عجیب در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه بیل ممکن است به تیم ختافه در اسپانیا منتقل شود. با اینکه مدیران برنامه‌های بیل پیشتر این شایعه را تکذیب کرده بودند ولی تکذیب قطعی از سوی خود گرت بیل اعلام شد تا پرونده شایعه کاملا بسته شود.

گرت بیل: به ختافه نمی‌روم، مطمئن باشید

ستاره ولزی در کنفرانس خبری پیش از بازی فردای ولز مقابل بلژیک، در پاسخ به سوالی درباره احتمال انتقالش به ختافه، درحالیکه لبخند می‌زد گفت:" من به ختافه نمی‌روم، مطمئن باشید".

گرت بیل در ادامه صحبتهایش گفت:" من فقط می‌خواهم تا پیش از جام جهانی در تیمی باشم که بتوانم بازی کنم تا در جام جهانی در اوج آمادگی بدنی باشم. سرمربی ولز می‌گفت انتظار دارد همه بازیکنانش در ماه‌های باقی‌مانده در تیم‌های باشگاهی‌شان بازی کنند. همه بازیکنان ما همین خواسته را دارند. امیدوارم بعد از لیگ ملتها بتوانم به تعطیلات بروم و بعد تصمیم می‌گیرم که می‌خواهم در کجا بازی کنم. وقتی دوباره بتوانم به صورت منظم فوتبال بازی کنم بدنم شرایط بهتری پیدا می‌کند".

ستاره تیم ملی ولز در ادامه گفت:" بازیکنی که مدام بین فیکس بودن و روی نیمکت نشستن در نوسان باشد، حفظ آمادگی جسمانی و سلامت بدنی‌ برایش سخت می‌شود. از هر فوتبالیستی بپرسید تایید می‌کند که هر هفته بازی کردن بدن را قوی‌تر می‌کند. بدن شما به این ریتم عادت می‌کند و روز به روز آماده‌تر می‌شود. من فقط به بازی کردن منظم احتیاج دارم. اگر این برایم فراهم باشد برای جام جهانی آماده‌ خواهم بود".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان