سرود سلام فرمانده در منطقه نمونه گردشگری بولاخلار نیر طنین‌انداز شد


سرود سلام فرمانده در منطقه نمونه گردشگری بولاخلار نیر طنین‌انداز شد

اردبیل - ایرنا - سرود سلام فرمانده عصر جمعه با حضور پرشور دهه هشتاد و نودی‌های شهر نیر به همراه مسافران و گردشگران در منطقه توریستی و گردشگری بولاخلار این شهر بازخوانی شد.

به گزارش ایرنا، اجتماع بزرگ و پرشور دهه هشتادی‌ها و نودی‌های این شهرستان با اجرای سرود سلام فرمانده با مسئولان در کنار چشمه‌های بولاخلار نیر برگزار و شرکت‌کنندگان صحنه‌های بی‌نظیری از عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

کودکان و نوجوانان نیری با در دست گرفتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی با شور و حرارت این سرود حماسی را خواندند تا ثابت کنند ملت ایران پشتیبان انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است هستند و مشکلات آنها را ناامید نخواهد کرد.

سرود سلام فرمانده در منطقه نمونه گردشگری بولاخلار نیر طنین‌انداز شد

سلام فرمانده، صدای نسلی است که می‌خواهند یاور امام زمان خود باشند.

فرماندار نیر در این مراسم گفت: سرود سلام فرمانده سندی ماندگار جهت اثبات اعتقاد و ارادت همه ما به امام زمان عج می‌باشد و فلسفه انتظار با اجرای آن در بین دهه نودی‌ها بیش از پیش محسوس و ملموس شده است.

شهرام محمدی افزود: امروز دهه نودی‌های اعلام آمادگی می‌کنند تا این انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانند.

وی دلیل اصلی نهادینه شدن سرود سلام فرمانده بین مردم را معنویت و انقلابی بودن آن دانست کرد و ادامه داد: حماسی و پرشور بودن ، شخصیت‌پردازی ، مقاومت و ایستادگی و توجه به امامت و حضرت ولی عصر(عج) از دیگر دلایل این مهم است.

وی با بیان اینکه همه ما بسیجی‌وار و به امید ظهور حضرت ولی عصر (عج) در میدان خواهیم‌ ماند، خاطرنشان کرد: سرود سلام فرمانده امروز هیجان زیادی بین خانواده‌ها ایجاد کرد که جای بسی افتخار و خوشحالی است.

اجتماع بزرگ سرود سلام فرمانده در شهر نیر به صورت زنده از شبکه استانی اردبیل پخش شد.

نیر در ۲۷ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !