انتشار مشخصات و زمان معرفی گوشی‌های سری ردمی نوت 12 شیائومی


انتشار مشخصات و زمان معرفی گوشی‌های سری ردمی نوت 12 شیائومی

به تازگی اطلاعات بیشتری درباره گوشی‌های سری ردمی نوت 12 به بیرون درز کرده و تاریخ رونمایی از این گوشی هم مشخص شده است.

به تازگی اطلاعات بیشتری درباره گوشی‌های سری ردمی نوت 12 به بیرون درز کرده و تاریخ رونمایی از این گوشی هم مشخص شده است.

سری ردمی نوت هم معروف‌ترین، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی را شامل می‌شود. سال گذشته سری ردمی نوت ۱۱ در مدل‌های مختلفی در دسترس قرار گرفت و اکنون اطلاعاتی در رابطه با سری ردمی نوت ۱۲ منتشر شده است.

شیائومی قصد دارد به زودی از گوشی‌های سری Redmi Note 12 رونمایی کند. بر اساس گزارشی جدید انتظار می‌رود گوشی‌های جدید سری نوت ۱۲ در اواخر ماه اکتبر در چین رونمایی شود.

انتشار مشخصات و زمان معرفی گوشی‌های سری ردمی نوت 12 شیائومی

پیش از این مدیر عامل برند Redmi در شبکه اجتماعی Weibo پوستری منتشر کرده و احتمال معرفی ردمی نوت 12 در هفته‌های آینده را تقویت کرده است. ردمی می‌گوید که سری Redmi Note 12 نسبت به قبل از نظر عملکردی با پیشرفت خوبی مواجه خواهد شد.

انتظار می‌رود این گوشی‌ها به مجموعه دوربین پشتی سه‌گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل مجهز شوند. ظاهراً هیچ تغییری در چینش دوربین‌های پشتی این گوشی‌ها وجود ندارد و این یعنی آرایش دوربین‌ها احتمالاً شبیه به نسل قبلی این محصولات خواهد بود.

همچنین سری ردمی نوت 12 به نمایشگر تخت با ناچ حفره‌ای مرکزی مجهز شده و از نرخ نوسازی بالایی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این یکی از مدل‌های ردمی نوت 12 به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و دیگری یک باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی درون خود دارد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ظاهرا ردمی نوت ۱۲ در سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت و هر سه گوشی از این سری به پردازنده‌های مدیاتک مجهز خواهند شد که این روزها فوق‌العاده عملکرد خوبی در زمینه‌های مختلف از خود به نمایش گذاشته‌اند.

انتظار می‌رود این محصولات با جدیدترین محصولات مدیاتک همچون تراشه‌های Dimensity 1300 و Dimensity 8000 به دست کاربران برسند. سری ردمی نوت 12 همچنین با سیستم عامل اندروید 12 و با 6 یا 8 گیگابایت رم در کنار تا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود.

با توجه به این‌که ردمی به‌تازگی گوشی‌های هوشمند Note 11T Pro، Note 11T Pro Plus و Note 11 SE را در چین عرضه کرده است، بعید به‌نظر می‌رسد سری ردمی نوت ۱۲ به‌زودی در این کشور معرفی شود و به‌همین دلیل انتظار می‌رود این شرکت اواخر اکتبر از سری جدید نوت رونمایی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو